English

تدوین «یک روز بخصوص» به پایان رسید + تصاویر

تدوین فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان به پایان رسید.

تدوین «یک روز بخصوص» به پایان رسید + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج ، فیلمبرداری فیلم «یک روز بخصوص» جدیدترین ساخته همایون اسعدیان ۲۲ اسفند ۹۴ در تهران به پایان رسید و پس از آن مازیار میری کار تدوین این اثر را آغاز کرد که به تازگی تدوین فیلم به پایان رسیده است و به زودی صداگذاری آن آغاز می شود.

اسعدیان «یک روز بخصوص» را پس از چهار سال دوری از سینما سال گذشته کلید زد. این فیلم اثری متفاوت از دیگر ساخته های این کارگردان است.

در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده است: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار می دهد.

در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پری ناز ایزد یار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش، افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده و ایلیا نصر الهی حضور دارند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از تهیه کننده و کارگردان همایون اسعدیان، نویسندگان همایون اسعدیان و مجید قیصری، مجری طرح مازیار میری، مدیر فیلمبرداری علی قاضی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان مریم هژیروند، طراح چهرپردازی مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس کامیاب امین عشایری، صدابرداران ساسان نخعی، محمود کاشانی، تدوین مازیار میری، دستیار تدوین رضا گوران، مدیر تولید مجید کریمی، منشی صحنه ندا قائدی، دستیار اول فیلمبردار آرش رمضانی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای بیتا موسوی، مدیر تدارکات سید رسول سید حاتمی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی