English

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه «مدرسه» تمدید شد

دبیرخانه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «مدرسه» در پی درخواست و استقبال دانش‌آموزان از بخش های مختلف جشنواره، زمان ارسال اثر را تا پایان تیر ماه تمدید کرد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه «مدرسه» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، در پی استقبال و درخواست‌های مکرر مدارس و دانش‌آموزان مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، دبیرخانه این جشنواره در اطلاعیه ای این زمان را تا پایان تیر ماه تمدید کرد.

طبق این اطلاعیه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۳۱ تیرماه است و از دانش‌آموزان هنرمند و مستعد درخواست می شود تا با توجه به زمان مناسب در نظر گرفته شده، نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند. تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه چهارمین دوره این جشنواره ارسال شده است.

این جشنواره در ۵ بخش فیلم‌‌های داستانی، مستند، علمی - آموزشی، انیمیشن و تیزر تبلیغاتی و با موضوع آزاد برای تمام دانش‌آموزان علاقمند برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره فیلم «مدرسه» در راستای طرح شهاب وزارت آموزش و پرورش و با هدف شناخت و هدایت دانش‌آموزان هنرمند و مستعد هنر به منظور پرورش استعدادها توسط مجامع اصلی هنری در سطح کشور، توسط موسسه «هنروما» و با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه