English

همایش پژوهشی جشنواره تئاتر فجر فراخوان داد

فراخوان همایش پژوهشی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

همایش پژوهشی جشنواره تئاتر فجر فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری موج، اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی و دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با همکاری معاونت هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران همایشی پژوهشی را با عنوان «شهر، شهروندی و تئاتر» برگزار خواهند کرد.

این همایش پژوهشی با محوریت «شهر و تئاتر» و «شهروندی و تئاتر» و زیر عنوان‌های متنوع و مرتبط با این موضوعات طراحی شده و در قالب ارائه مقاله و نشست های علمی امکانی را برای حضور و هم اندیشی دانشوران، پژوهشگران، کارشناسان و هنرمندان جهت کاویدن روابط میان مثلثتئاتر، شهر و شهروندی و نقش متقابل این سه در رشد و توسعه یکدیگر فراهم خواهد کرد.

گستره موضوعی این همایش فرصت مناسب تعامل علمی و فعالیت پژوهشی میان رشته ای برای پژوهشگران حوزه های مطالعاتی متنوعی چون نمایش پژوهی، طراحی و مدیریت شهری، جامعه شناسی هنر و معماری و شهرسازی به حساب می آید.

این همایش در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقه مندان گرامی می توانند چکیده مقالات خود را تا دهم مهر ماه از طریق نشانی الکترونیکی همایش ارسال فرمایند. متن کامل فراخوان و چگونگی شرکت در این همایش در تارنمای رسمی جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نشانیWWW. FITF. THEATER. IRدر دسترس علاقه مندان و پژوهشگران گرامی قرار دارد.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از یکم تا دوازدهم بهمن ماه ۱۳۹۵ به دبیری سعید اسدی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه