English

فیلم جدید کارگردان پادشاه شن‌ها در جشنواره مقاومت

فیلم سینمایی جدید کارگردان «پادشاه شن‌ها» با عنوان «فانی و از هم گسیخته»(فانیه و تتبدد) در بخش بین‌الملل چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت به نمایش درمی‌آید. این فیلم «نجدت انزور»، کارگردان جنجالی سوری از پشت پرده جنایات یکی از رهبران داعش رازگشایی می‌کند.

فیلم جدید کارگردان پادشاه شن‌ها در جشنواره مقاومت

به گزارش خبرگزاری موج، قصه فیلم به این شرح است: زنی معلم در روستایی در نزدیکی سوریه که توسط داعش اشغال شده است، یکی از پسرهای او در ارتش سوریه خدمت می‌کند و دیگری در خارج از کشور زندگی می‌کند و دختر کوچکش تقریبا ۱۱ سال دارد. شاهزاده داعش عاشق دخترک شده و با قطع مقرری و حقوق و دسترسی به مواد غذایی، مادر را تحت فشار قرار می‌دهد تا به‌خاطر زندگی‌شان تن به خواسته‌ی وی دهد. مادر باهوش و قوی، به مقاومت و به چالش کشیدن شاهزاده ادامه می‌دهد، به طوری که شاهزاده در نهایت راهی به جز ربودن دختر و زندانی کردن مادر پیدا نمی‌کند، جایی که او را تحت شکنجه‌های جسمی قرار می‌دهد، تا اینکه برادر دختر، که در سوریه سرباز جنگی بوده، او را نجات می‌دهد.

در این خبر آمده است: نجدت اسماعیل انزور کارگردان مشهور سوری سازنده فیلم جنجالی «پادشاه شن‌ها» است که به داستان عبدالعزیز آل سعود موسس پادشاهی سعودی در عربستان می‌پردازد و در دوره گذشته نمایش آن در جشنواره مقاومت و سینماهای سوریه بازتاب‌های گسترده‌ای را به همراه داشت. این کارگردان حتی از سوی «عدنان العایض» مفتی عربستانی محکوم به اعدام شده است.

فیلم قبلی نجدت انزوریک فیلم تاریخی بود که تاریخ بوجود آمدن رژیم آل سعود در سرزمین حجاز و نجد را حکایت می‌کرد و فیلم جدید این فیلمساز جنایات و وحشیگری‌های رهبران و مزدوران داعش را به تصویر می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه