English

تجلیل از مهرداد اسکویی با حضور هنرمندان مطرح کشور

آیین تجلیل از مهرداد اسکویی مستندساز به همراه نمایش آخرین اثر تحسین شده وی با عنوان «رؤیاهای دم صبح» با حضور خسرو سینایی، اکبر عالمی و رضا درمیشیان در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

تجلیل از مهرداد اسکویی با حضور هنرمندان مطرح کشور
به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد اسکویی در سال گذشته با دریافت جایزه‌ی True vision جشنواره‌ی(True & false) به عنوان بهترین مستندساز جهان شناخته شد.
اسکویی متولد ۱۳۴۸(تهران) فیلم‌ساز، تهیه‌کننده، پژوهشگر و عکاس ایرانی و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما است و اغلب آثار وی در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است همچنین دریافت عنوان چهره فرهنگی سال جهان از سوی نهاد فرهنگی «پرنس کلاوس» هلند(۲۰۱۰) از جمله افتخارات این مستندساز به شمار می‌رود.
فیلم «رؤیاهای دم صبح» زندگی دختران زیر ۱۸ سال در کانون اصلاح و تربیت شهر زیبای تهران را روایت می‌کند و تاکنون در نهمین جشنواره سینما حقیقت، جشنواره فیلم فجر، ۶۶ مین جشنواره بین المللی برلین، جشنواره true & False آمریکا، جشنواره مونیخ آلمان، جشنواره doc against Gravity لهستان و … حضور موفقیت آمیزی داشته است.
امید نجوان به عنوان کارشناس منتقد و خسرو سینایی، اکبر عالمی و رضا درمیشیان نیز در این برنامه که ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۷ مرداد برگزار می‌شود، حضور دارند.
گفتنی است؛ آیین تجلیل از مهرداد اسکویی با همکاری کانون فیلم قاب نو فرهنگسرای شفق در جشنواره تابستانی ۹۵ اجرا می‌شود.
حضور مخاطبان در برنامه یاد شده آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای حضور در آیین تجلیل این مستند ساز مطرح می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه