English

هدف از تشکیل داعش جلوگیری از رشد ایمان مردم در دنیاست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیت از تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد ایمان مردم در دنیاست.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان در همایش تجلیل از کارکنان و خانواده های ممتاز نزاجا گفت: موفقیت مردها بویژه مردانی که در کسوت نظامی گری مسوولیت حراست از کشور را بر عهده دارند؛ مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران آنها است.

فرمانده نیروی زمینی همچنین خاطرنشان کرد: کارکنان ممتاز نزاجا در نظر داشته باشند بدون حمایت همسران و فرزندان خود نمی توانستند ممتاز شوند، لذا باید همیشه حامی و قدرشناس زحمات خانوادهایشان بویژه همسران فداکارشان باشند.

وی که در مشهد سخن می گفت با بیان اینکه وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان برای ایرانیان یک هدیه الهی است، افزود: امروز، مردان با ایمان ایران اسلامی به دفاع از حرم امامان همام در عراق و حضرت زینب(س) در سوریه برخواسته و در این راه جان خود را نثار می کنند.

امیر پوردستان در پایان، نیت از تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره را بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد ایمان مردم در دنیا دانست و یکی از راه های مقابله با آن را اراده و ایمان قوی و ایستادگی و مقاومت قلمداد کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از تعدادی خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه