English

احیای واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از راه‌های سپردن نقش اقتصادی به مردم است

نماینده شهر کرد در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های ارایه نقش اقتصادی به مردم را احیای واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک عنوان کرد و خواستار وضع برنامه‌ای جامع باید در این موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری موج، اردشیر نوریان در نخستین همایش استانی حمایت از صنایع کوچک، افزود: برای توسعه کشور و رونق اقتصادی باید مردم را شریک بنیادهای اقتصادی کرد و نقش اساسی به مردم داده شود.

وی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی که به جای کوچک کردن دولت و واگذار کردن اقتصاد به مردم با گرفتن اقتصاد از مردم آن‌ها را به مراکز شبه‌دولتی به اسم خصوصی سازی سوق می‌دهند، افزود: با اعمال خصوصی سازی نه بدنه دولت کوچک شده نه بدنه اقتصادی کشور قوی می‌شود. نوریان تصریح کرد: یکی از راه‌های دادن نقش اقتصادی به مردم احیای واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک است که برنامه‌ای جامع باید در این خصوص وضع گردد. رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه برای واگذاری بخش‌های اصلی اقتصاد به مردم در استان هماهنگی بین مدیران و مسئولان بخش‌های صنعتی لازم است، عنوان کرد: مدیران باید با جدیت و با عزم ملی در راهبرد این امر کوشا باشند و به مردم اعتماد داشته باشند. وی با استناد به سخنان امام و رهبری در خصوص واگذاری بنگاه‌های تولیدی به مردم، گفت: هرجا مردم می‌توانند در اقتصاد کشور ایفای نقش کنند، دولت باید کنار بکشد تا رونق اقتصادی شکل بگیرد. نوریان با عنوان اینکه آمایش صنعت و معدن با نقایصی رو به رو است، افزود: تعریف از آمایش باید در تمام ابعاد خودش را نشان دهد و ریشه مشکلات به تعریف ما از آمایش است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه