English

مجلس به روحانی تذکر داد

جمعی از نمایندگان استان مازندران در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از انتقال آب دریای خزر به دشت سمنان شدند.

مجلس به روحانی تذکر داد

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسوولان اجرایی از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در تذکر کتبی به وزیر جهاد خواستار جبران خسارات وارده به کشاورزان به دلیل تاخیر در پرداخت وجه خرید تضمینی گندم و چغندرقند شد.

فلاحت‌پیشه همچنین در تذکر کتبی به وزیر اقتصاد خواستار دستور وی برای پرداخت حق محرومیت به کارکنان بانک سپه استان کرمانشاه در فاصله سال‌های ۶۸ تا ۷۸ شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و محمد فیضی نماینده اردبیل هم در تذکر مشترک به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم برخورد قاطع با روزنامه هتاک «طرح نو» به دلیل توهین به هموطنان آذری تاکید کردند.

جمعی از نمایندگان استان‌های مازندران و گیلان نیز در تذکر کتبی مشترک به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو خواستار جلوگیری از انتقال آب خزر به دشت سمنان شدند.

محمدحسین فرهنگی و شهاب‌الدین بی‌مقدار نیز در تذکر مشترک به وزرای اقتصاد و تعاون بر ضرورت اقدام فوری در خصوص مشکلات کارخانه ماشین‌سازی تبریز تاکید کردند.

سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم کنگاور و صحنه نیز در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه خواستار توجه جدی به بدعهدی آمریکا در موضوع برجام و اقتدام مقتضی در این رابطه شد.

۲۱ نفر از نمایندگان استان خوزستان نیز در تذکر کتبی به وزیر نفت بر لزوم اجرای قانون بورسیه و تعهد خدمت دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی