English

حداکثر حقوق فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز نیست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: حداکثر دریافتی کارکنان و مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز که قانون تعیین کرده است، نیست.

حداکثر حقوق فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز نیست

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیت حقوق کارکنان نیروهای مسلح اظهار داشت: حداکثر دریافتی کارکنان و مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حد مجاز که قانون تعیین کرده است، نبوده و با توجه به موضوع حقوق‌های نجومی که اخیرا مطرح شده مجددا این مسأله در همه بخشهای نیروهای مسلح مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در مورد برخی مشاغل از جمله اعضای هیأت‌های علمی مراکز دانشگاهی نیز تصمیماتی گرفته شد تا سقف و حداکثر دریافتی‌ها از آنچه قانون تعیین کرده بیشتر نشود. جزایری با اشاره به اصلاحات به عمل آمده سال های اخیر در حقوق کارکنان نیروهای مسلح تصریح کرد: در نیروهای مسلح در سال گذشته یکبار تعدیل و اصلاح حقوق کارکنان به عمل آمد که در آن حداقل دریافتی کارکنان افزایش یافت و در سال جاری نیز بنا داریم این کار را انجام دهیم تا بین حداقل و حداکثر دریافتی ها تعادل بیشتری ایجاد شود. سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: با اتخاذ تدابیر جدید در ستاد کل نیروهای مسلح امیدواریم با افزایش حداقل دریافتی کارکنان جدید الورود و کسانی که از دریافتی کمتری برخوردارند، گشایشی در امور معیشتی کارکنان اعم از ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عمل آید.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه