English

نامه‌ عذرخواهی از ارتش بیانگر شجاعت و روح بلند و انتقادپذیر شماست

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به حسن عباسی تاکید کرد: ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش برای عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است.

نامه‌ عذرخواهی از ارتش بیانگر شجاعت و روح بلند و انتقادپذیر شماست

به گزارش خبرگزاری موج، در پی انتشار نامه عذرخواهی حسن عباسی از ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش یادداشتی خطاب به وی منتشر کرد که متن آن در ذیل آمده است. امیر پوردستان در بخشی از این یادداشت خطاب به عباسی آورده است: تصویری که از جنابعالی در ذهن دلسوزان نظام وجود دارد، تصویر معلمی مهربان و انقلابی است که با آسایش و آرامش و مرخصی سالهاست وداع کرده و با کلامی آتشین و صریح، بی هیچ چشمداشتی در صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت، خود را سپر بلا و آماج ناجوانمردی‌های کینه توزان انقلاب ساخته و در این راه مقدس (لا تاخذ فی الله لومه لایم) را شعار خود قرار داده است.

«برادر عزیزم، خرده گرفتن به کلامی از جنابعالی به معنای نفی مجاهدت‌ها و شجاعت ها و استحکام شما نبود که ما خود به عنوان همسنگرتان به مراتب بیش از عزیزان نسل سوم و چهارم به آن ایثارگری‌ها اشراف داریم؛ لکن، دفاع از هویت و شخصیت یک سازمان، حقی طبیعی و مشروع برای افراد آن سازمان است، بویژه مجموعه ای که مستقیما در سایه پرچم ولایت انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه یادداشت، تصریح کرد، ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است که بدانند برای سلامت امور، هم باید منصفانه نقد کرد و هم شنید.

امیر پوردستان ادامه داد: افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین(حفظه الله) را داریم همانگونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما هم چون گذشته به جنابعالی و سایر مسئولانی که دل در گرو عشق به نظام و رهبری دارند، به قوت خود باقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه