English

جنجالی شدن تعیین زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری / کدخدایی تکذیب کرد

جنجالی شدن انتخابات سال ۹۶ دامن رسانه ها را هم گرفت طوری که با انتشار تکذیب خبر تعیین زمان برگزاری ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، چند سایت و خبرگزاری، خبر منتشر شده قبلی را از سایت های متبوع حذف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در نشست امروز(چهارشنبه ۶ مردادماه) بررسی نامه وزارت کشور برای تعیین تاریخ انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و برخی مصوبات مجلس همچون لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در دستور کار شورای نگهبان قرار داشت.

راس ساعت ۱۰ صبح رسانه ها خبری را مبنی بر تعیین زمان برگزاری انتخابات منتشر و منبع خبر را عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان بیان کردند.

بر اساس خبر برخی رسانه ها، عباس کدخدایی در حاشیه نشست امروز(چهارشنبه) با حضور در جمع خبرنگاران گفت: این شورا دو گزینه پیشنهادی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یعنی ۲۹ اردیبهشت و ۵ خردادماه سال ۹۶ را بطور کارشناسی بررسی و با برگزاری این انتخابات در ۲۹ اردیبهشت موافقت کرد.

اما ساعتی نگذشته بود که سایت خبری شورای نگهبان با انتشار خبری نقل قول های منتسب به کدخدایی را تکذیب کرد و نوشت: در پی انتشار برخی اخبار در تعدادی از رسانه‌ها در گفت‌وگو با دکتر کدخدایی، این خبر تکذیب و اعلام می‌شود که سخنگوی شورای نگهبان امروز(۶ مردادماه) هیچگونه مصاحبه‌ای با خبرگزاری‌ها نداشته است.

بدنبال تکذیبیه خبر از سوی روابط عمومی شورای نگهبان، برخی سایت ها و خبرگزاری ها خبر قبلی منتشر شده را از سایت متبوع حذف کردند.

به گزارش موج، وزارت کشور با ارسال نامه ای محرمانه به شورای نگهبان خواستار تغییر زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه