English

پاکستان توسعه یافته و باثبات برای ایران امنیت آفرین است

دور دوم مذاکرات رسمی میان دبیران شورای امنیت ملی ایران و پاکستان با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص اتخاذ ساز و کارهای اجرایی برای توسعه همکاری‌های مشترک و رفع موانع موجود برگزار شد.

پاکستان توسعه یافته و باثبات برای ایران امنیت آفرین است

به گزارش خبرگزاری موج، دریابان علی شمخانی در این نشست با اشاره به پیشرفت مذاکرات و گفتمان مشترک میان دوطرف درباره مخاطرات ناشی از حضور و گسترش تروریسم در منطقه و راه‌حل‌های مقابله با آن خاطرنشان کرد: زمینه‌های لازم برای ایفای نقش پیش برنده از سوی شوراهای امنیت ملی دو کشور برای ارتقای سطح همکاری‌های دو جانبه، منطقه‌ ای و بین‌المللی فراهم شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، پاکستان توسعه یافته و باثبات را برای خود امنیت آفرین می‌داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. ناصر خان جانجوا، مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر پاکستان نیز در دور دوم مذاکرات با تاکید بر ضرورت تلاش مشترک به منظور استفاده حداکثری از ساختارهای رسمی برای رفع موانع همکاری دوجانبه تصریح کرد: مقابله جدی و مستمر با تروریسم و عوامل ناامنی و بی‌ثباتی همواره در دستور کار دولت پاکستان قرار داشته و از همکاری مشترک با جمهوری اسلامی ایران در این خصوص استقبال می‌کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی