English

ساختمان جدید مرکز طراحی و ساخت شبیه‌سازهای پروازی نهاجا افتتاح شد

ساختمان جدید مرکز طراحی و ساخت شبیه سازهای پروازی با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، در مجتمع تحقیقاتی شهید بابایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.

به گزارش خبرگزای موج به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی که با حضور حجت الاسلام جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی - سیاسی، معاونین و فرماندهان این نیرو برگزار شد، گفت: این پروژه در راستای ایجاد زیر ساخت های تخصصی تحقیقاتی در حوزه طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی، مدیریت و مانیتورینگ متمرکز بر امور نت این سامانه ها طراحی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: افتتاح این ساختمان گام اول در دستیابی به اهداف راهبردی شبکه سازی سامانه های شبیه سازی سامانه های شبیه ساز پروازی است که تاثیری شگرف در طرح ریزی و آموزش ماموریت ها و پشتیبانی های رزمی نیروی الهی هوایی ارتش ایفا خواهد کرد.
فرمانده نهاجا اظهار داشت: احداثچنین ساختمانی با عنایت به در دستور کار بودن پروژه هایی چون طراحی و ساخت شبیه ساز هواپیمای ایلوشین و همچنین پیش بینی طراحی و ساخت شبیه سازهای مدرن، در آینده از ملزومات و نیازمندی حیاتی نیرو محسوب می شود.
وی اضافه کرد: مرکز طراحی و ساخت شبیه ساز های پروازی علاوه بر تمرکز و تسریع در فرایند های طراحی و ساخت این سامانه ها، تا حد زیادی دغدغه ها و چالش های مسئولین در تصمیم سازی و تصمیم گیری در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده را در این حوزه کاهش خواهد داد.
امیر شاه صفی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران ساخت و ساز این مرکز گفت: جای بسی خرسندی است که این مرکز در سایه الطاف خداوند سبحان و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در سالی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا به نام «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گذاری شده است مورد بهره برداری قرار می گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه