English

روی کار آمدن مدیران متخلف جدید / طیب نیا در صحن پاسخ می دهد

نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه نمایندگان از انتصاب مدیران متخلف جدید به جای مدیران متخلف قبلی معترض هستند، گفت: طیب نیا برای پاسخگویی به صحن می رود.

روی کار آمدن مدیران متخلف جدید / طیب نیا در صحن پاسخ می دهد

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج، درباره انتشار خبرهایی مبنی بر انتصاب مدیرانی با حقوق‌های میلیونی به‌جای مدیران برکنار شده، افزود: بر اساس اخبار مدیرانی جای مدیران متخلف با حقوق‌های میلیونی قرار گرفتند که خود متخلف هستند اما وزیر اقتصاد این موضوع را تاکنون تایید نکرده و این در حالی است که نمایندگان از پاسخ وزیر اقتصاد در این مورد قانع نشده و معتقدند طیب نیا مدیران متخلف را برکنار کرده و مدیران متخلف دیگری را جایگزین آن‌ها کرده است.

وی ادامه داد: نمایندگان سؤالاتی از وزیر اقتصاد درباره فیش‌های حقوقی نجومی هم داشتند که این سؤالات برای وزیر ارسال و مقرر شد طیب نیا روز یکشنبه(۱۷ مردادماه) برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در صحن کمیسیون حضور یابد.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان از پاسخ‌های وزیر اقتصاد قانع نشوند، این سؤالات به هیات رئیسه مجلس برای بررسی ارجاع می‌شود و طیب نیا باید برای پاسخگویی در صحن علنی مجلس آماده شود.

نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم درباره جلسه هفته گذشته کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد، اظهار داشت: موضوع این جلسه آشنایی نمایندگان و ارتباط‌گیری با مسئولان وزارت اقتصاد و شنیدن مشکلات و چالش‌های پیش روی بانک، سازمان مالیاتی و دیگر نهادهای اقتصادی بود.

نماینده فلاورجان در مجلس ادامه داد: به علت اهمیت موضوع حقوق‌های نجومی، نمایندگان سؤالاتی از طیب نیا درباره این مهم پرسیدند که از پاسخ وزیر قانع نشدند اما چون این سؤالات جزو موضوعات در دستور جلسه نبود، سؤالات به هیات رئیسه مجلس ارجاع نشد.

وی ادامه داد: وزیراقتصاد توضیحاتی را درباره برکناری ۱۰ مدیر متخلف به کمیسیون ارائه کرد که نمایندگان بایت این اقدام از او تشکر کردند و اما درعین حال نمایندگان، به‌طور کامل درباره عملکرد وزارت اقتصاد در حوزه حقوق‌های نجومی قانع نشدند.

موسوی لارگانی تصریح کرد:وظیفه نظارت بر اساس قانون بر عهده نمایندگان مجلس گذاشته‌شده، از این رو رییس مجلس دستوری برای پیگیری موضوع فیش‌های حقوقی نجومی به کمیسیون اصل ۹۰، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها و دیگر کمیسیون‌های تخصصی مجلس صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی