English

دلخوش از پرداخت نشدن پاداش‌ ورزشکاران و قهرمانان انتقاد کرد

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از وعده‌های محقق‌نشده مسئولان ورزشی در پرداخت پاداش‌ ورزشکاران و قهرمانان، گفت: تقویت و توجه به قهرمانان ورزشی می‌تواند موجب سربلندی کاروان‌های ورزشی ایران در دنیا شود.

دلخوش از پرداخت نشدن پاداش‌ ورزشکاران و قهرمانان انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وعده‌های محقق نشده مسئولان ورزشی در راستای پرداخت پاداش‌ ورزشکاران و قهرمانان، اظهار کرد: نباید وقتی به ورزشکاران نیاز است، به آنها وعده‌های خوش آب و رنگ پرداخت پاداش داده و از آنها حمایت ظاهری و مقطعی شود ولی پس از مدتی، آنها و وضعیت‌شان به فراموشی سپرده شوند.

وی با اشاره به اینکه باید نظام پرداخت پاداش قهرمانان و ورزشکاران قانونمند شود، افزود: بخش ورزش باید از ایجاد تفرقه در جامعه ورزشی دوری کند و نباید اجازه ورود سیاست به این عرصه را داد.

دلخوش تصویب آیین‌نامه استخدام قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک توسط هیأت دولت را گام مهم و اساسی در رفع حواشی بوجود آمده در این حوزه دانست و افزود: دولت باید برای دائمی و نظام‌مند شدن این قانون لایحه‌ای را آماده و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند تا با تصویب آن دستگاه‌های مسئول موظف به جذب قهرمانان و مدال‌آوران شوند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس دهم با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم ذهن ورزشکاران درگیر چنین مسائلی شود، ادامه داد: به عنوان مثال در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو هستیم و هنوز ورزشکاران از عدم پرداخت پاداش‌های گذشته گلایه می‌کنند از این رو با این شرایط نمی‌توان انتظار دریافت مدال و نتیجه مناسب در این میدان بزرگ و بین‌المللی داشت.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقویت و توجه به قهرمانان ورزشی می‌تواند موجب سربلندی کاروان‌های ورزشی ایران در دنیا شود و این مهم نیازمند نگاه جدی مسئولان است.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه این فراکسیون آمادگی برگزاری نشست با حوزه‌های مختلف جامعه ورزشی را دارد، خاطرنشان کرد: می‌توان با برگزاری نشست‌های کاملا تخصصی قوانینی را وضع کرد که جامعه ورزش از حواشی دور شود و شاهد کسب موفقیت در این عرصه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه