English

فرهنگ جهاد و شهادت است که می تواند جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: فرهنگ جهاد و شهادت است که می تواند جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرد.

فرهنگ جهاد و شهادت است که می تواند جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا پورابراهیمی در یادواره شهدای بخش کوهساران اظهار کرد: باید خدا را سپاسگزار باشیم که امروز جوانانی در دانشگاهها حضور دارند که با رویکرد جهادی مسیر خودشان را در حوزه های اجتماعی در مناطق محروم پیگیری می کنند.

پورابراهیمی تصریح کرد: اگر این فرهنگ به نسل های آینده منتقل شود، انقلاب اسلامی در مقابل جریان تهاجم فرهنگی دشمن بیمه خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن بیان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت است که می تواند جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را بگیرد و این شهداء بودند که امروز نه تنها به درجه رفیع شهادت نائل شدند بلکه کشور را در مقابل دشمنانی که با تمام وجود مسلح شده بودند تا کشور عزیزمان ایران را تسخیر کنند، مصونیت دادند و با نثار جان خود این عزت و افتخار را برای ما ایجاد کردند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» تصریح کرد: این اجر و ثواب برای شما است که امروز در عرصه کار فرهنگی و اجرایی در قالب اردوی جهادی با برگزاری این یادواره، یاد شهدا را گرامی داشتید.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کلام خداوند که در قرآن می فرماید «شهیدان زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند» افزود: شهدا در تایخ ماندنی هستند و نامشان جاودان خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهداء ستاره های آسمان انقلاب اسلامی هستند و مردم در مقابل آنها تواضع دارند و به قبور شان احترام می گذارند و این جایگاهی است که خداوند به شهیدان داده است.

پورابراهیمی در ادامه با اشاره به فعالسازی معادن تعطیل بخش کوهساران افزود: در جلسه ای که با حضور مدیران ارشد سه بانک مطرح کشور، مدیران ارشد صنعت و معدن، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنستگان فولاد کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس، فرمانداران راور، زرند و کوهبنان و نمایندگان بخش خصوصی در محل کمیسیون اقتصادی برگزار شد، مصوبات خوبی برای فعالسازی معادن غیرفعال بخش کوهساران در پی داشت که به زودی خبرهای خوبی از فعالسازی معادن این منطقه اعلام خواهیم کرد.

به گزارش موج، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از پیگیری حل مشکلات اقتصادی با محوریت اشتغال جوانان نیست و دراین حوزه تمام تلاشمان را معطوف کرده ایم تا با جذب نیرو در معادن این منطقه و اشتغال برای جوانان قدم در راه توسعه و پیشرفت شهرستان های کرمان و راور بگذاریم.

وی افزود: تمام تلاشمان در این راستا این است که بتوانیم این حرکت را استمرار دهیم و اولویت اقتصادی و اشتغال جوان ها که ریشه خیلی از مسائل مشکلات در جامع شده است، را برطرف کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اظهار کرد: در کنار مسائل اقتصادی و موضوع اشتغال در شهرستان های کرمان و راور پیگیری طرح های عمرانی این مناطق را هم در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به گازرسانی به بخش کوهساران افزود: طبق آخرین گزارشی که از وضعیت گازرسانی به این منطقه گرفته شده است، باتوجه به محدودیت مالی و بودجه ای امیدواریم کار گازرسانی به این منطقه در چند ماه آینده نهایی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مسیر خدمت رسانی به مردم در حوزه و بخش های مختلف گفت: تا پایان سال جاری ۶۰ کیلومتر از مسیر جاده کرمان به راور به بهره برداری خواهد رسید و همه این خدمات به برکت خون شهداء است و کسی حق ندارد این اقدامات را بنام خودش مصادره کند.

پورابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه تمام محور اصلی فشار دشمنان در بخش اقتصادی به جمهوری اسلامی است، افزود: امروز جریان مواجه با نظام جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی است و تمام سعی و تلاش دشمنان این است در این عرصه به کشورمان صدمه بزنند که در طی سالهای گذشته اقداماتی هم انجام داده و موفقیت هایی از قبیل تحریم های اقتصادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی بدست آورده‌اند که البته جمهوری اسلامی با اقتدار در مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان ایستادگی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه