English

نایب رئیس مجلس درباره تعطیلات نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه توضیح داد

نایب رئیس مجلس با اشاره به رأی‌گیری انجام شده برای تعطیلات نمایندگان جهت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه گفت: رأی‌گیری انجام شده برای این بود که نیمی از تعطیلات نمایندگان در مرداد و نیمی دیگر در شهریور ماه انجام شود.

نایب رئیس مجلس درباره تعطیلات نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه توضیح داد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۳۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به تعطیلات نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود گفت: نمایندگان طبق آیین‌نامه، یک ماه تعطیلی دارند و رأی‌گیری انجام شده برای این بود که دو هفته فرصت برای نمایندگان جهت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه لحاظ شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از بازگشت نمایندگان از تعطیلات دو هفته‌ای برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه جلسات علنی مجلس از سرگرفته خواهد شد و پس از آن مجدداٌ دو هفته تعطیلی در شهریورماه خواهد داشت.

وی ادامه داد: رأی‌گیری انجام شده برای این بود که نیمی از تعطیلات نمایندگان در مرداد و نیمی دیگر در شهریور ماه انجام شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تعطیلات نمایندگان برای سرکشی حوزه های انتخابیه طبق آیین نامه داخلی مجلس انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه