English

دولت در دو سال اخیر بیشترین واحدهای تولیدی را به چرخه بازگرداند

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: کارخانه سیمان مارگون برای راه‌اندازی کامل به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

دولت در دو سال اخیر بیشترین واحدهای تولیدی را به چرخه بازگرداند

به گزارش خبرگزاری موج، غلام‌محمد زارعی دوشنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: افراد علاقه‌مند زیادی برای فعالیت‌های صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

وی بیان کرد: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از صنعت کشور نیم درصد است که امیدواریم این شاخص به یک درصد برسد تا بتوانیم به اشتغال و تولید بیشتر دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای صنعتی بالای ۴۰درصد است که اگر مورد حمایت قرار گیرند کمک زیادی به اشتغال و تولید خواهد شد و با بهره‌برداری از این واحدها برای بیش از ۲۰۰۰نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

زارعی تصریح کرد: تعدادی واحد صنعتی بزرگ داریم که از جمله آن‌ها کارخانه سیمان مارگون با پیشرفت ۹۵ درصدی است که برای راه‌اندازی کامل به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید طی دو سال اخیر بیشترین واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل را بیه چرخه تولید بازگرداند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت و توجه ویژه دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه