English

پیشنهاد نشست مشترک مجلس با قوه قضائیه مطرح و پیگیری می شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: خواهش می کنم در راستای اجرای فرامین امام مسلمین علاوه بر نشست مشترک مجلس و دولت نشست مجلس با قوه قضائیه نیز برگزار شود.

پیشنهاد نشست مشترک مجلس با قوه قضائیه مطرح و پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز(سه شنبه ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: با وجودی که جلسات بین دولت و مجلس برگزار می شود اما از کیفیت لازم برخوردار نیست؛ یعنی به عنوان نماینده فرصت ارائه اظهارنظر و نقطه نظرات را نداریم.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات دولت و مجلس از زمان مناسبی برخوردار نیست به طور مثال یک ساعت مانده به افطار زمان کافی برای مطرح شدن صحبت ها، دغدغه ها و مشکلات نیست این در حالی است که مرتب با مشکلات مردم روبرو هستیم.

حاجی دلیگانی افزود: آقای لاریجانی در سال گذشته از شما درخواست کردم جلسه با قوه قضائیه نیز برگزار شود و آیت الله لاریجانی رئیس دستگاه قضایی کشور پیش بینی برگزاری یک جلسه را داشتند اما به دلیل تأخیر برگزار نشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: خواهش می کنم در راستای اجرای فرامین امام مسلمین به موضوعات مذکور توجه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: پیشنهاد شما با قوه قضائیه مطرح و این موضوع پیگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه