English

اردوهای حلقه‌های صالحین سپاه در آستارا برگزار می شود

معاون آموزش سپاه ناحیه آستارا از برگزاری اردوهای تفریحی‌ زیارتی حلقه‌های صالحین این نهاد در سال جاری خبر داد.

اردوهای حلقه‌های صالحین سپاه در آستارا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام رحمان شعبانی‌مهر اظهار کرد: در چند سال اخیر سازمان بسیج سعی کرده است تا بیشتر برنامه ها و فعالیت های خود را براساس اصول و نظام‌واره تربیتی پایه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‌های سپاه از سال ۸۸ براساس محوریت نظام‌واره تربیتی یا همان شجره طیبه صالحین استوار است، تصریح کرد: با تشکیل حلقه‌های صالحین مباحثمعرفتی و بصیرتی برای بسیجیان در قالب حلقه‌های خاص و عام مطرح می‌شود.

این مسوول اجرای دقیق نظام‌واره تربیتی را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا شناسایی، جذب و آموزش سرگروه، مربی و سرمربی‌های حلقه‌های شجره طیبه در شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

معاون آموزش سپاه ناحیه آستارا بیان کرد: برنامه‌های صالحین به صورت تشکیلاتی بوده و هر حلقه برای خود یک سرحلقه دارد و برای تأمین طبقات جدید، مربی‌ها و سرگروه‌های جدید شناسایی و آموزش داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای داخل استانی و زیارتی برای بسیجیان فعال در حلقه‌های صالحین پیش‌بینی شده است، یادآور شد: بسیجیان آستارا با حضور در حلقه‌های صالحین به صورت هفتگی، ماهیانه و موردی در قالب بسیج فعالیت می‌کنند.

شعبانی‌مهر برگزاری اردوهای تفریحی‌‌زیارتی را از اولویت‌های سپاه ناحیه آستارا برای حلقه‌های صالحین در سال جاری را از برنامه‌های سپاه ناحیه آستارا ذکر کرد.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۰ حلقه صالحین آستارا به صورت تشویق به زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه