English

روایت سردار نقدی از توزیع کیسه زر در اعیاد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی می‌گویند قانون اجازه دریافت حقوق‌های نجومی را داده است، گفت: پس وجدان افراد چه می‌شود.

روایت سردار نقدی از توزیع کیسه زر در اعیاد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی در مراسم آغاز اردوهای جهادی کشور که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به دریافت برخی حقوق‌های نجومی که عده‌ای معتقد هستند طبق قانون است، اظهار کرد: برخی افراد تاکید دارند قانون در این زمینه دارای اشکال و نقص است و به آنان اجازه دریافت چنین وجوهی را داده است.

وی ادامه داد: حتی اگر قانون اجازه داده باشد وجدان، انسانیت و تقوا چه می‌شوند، آیا این افراد دین ندارند و نمی‌دانند که بسیاری از زیردستان آنان برای تامین یک لقمه نان به زحمت می‌افتند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه وقتی اخلاص و تقوا از جامعه رخت بربندد چنین می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر آن زمانی که گزینش‌ها بر مبنای تقوا نباشد و جایگاه افراد به جای آنکه بر اساس پاکدامنی، ایمان، انقلابی‌گری و روحیه جهادی به آنان واگذار شود بر مبنای ملاک‌هایی چون پیوندهای خویشاوندی و منفعت رسانی‌ها صورت می‌گیرد حتی اگر قوانین هم اجازه ندهند افراد از بیت‌المال برداشت می‌کنند. نقدی با یادآوری فساد مالی چند سال گذشته شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: فردی که طی سال‌های گذشته در شهرداری تهران به دلیل مفاسد بزرگ و سوءاستفاده‌ها با او برخورد شده بود و در اعیاد کیسه زر پخش می‌کرد، مدعی بود قانون به وی چنین اجازه‌ای داده، اما آیا واقعا چنین بوده است؟ وی با تاکید بر اینکه مصیبت امروز کشور همین دنیاطلبی‌ها است، تصریح کرد: اردوی جهادی به انسان‌ها آموزش می‌دهد به فکر دیگران باشند، مشق اردوی جهادی، مشق انسان شدن و تعالی است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: جامعه‌ای آرمانی که باید بسیج نیز درپی رسیدن به آن باشد، جامعه‌ای جهادی است. نقدی با بیان اینکه اساس جامعه باید درست شود، عنوان کرد: کشور زمانی به تعالی و اوج می‌رسد که روحیه جهادی در همه افراد تقویت شود و به فکر دیگران بودن و برای دیگران خواستن به تک تک اعضای جامعه تعمیم یابد. وی اضافه کرد: فعالیت جهادی گروه‌های جهادگر در مناطق محروم علاوه بر اثر مقطعی که در سر پناه درست کردن برای افراد، برگرداندن آنان به دیار خود، تثبیت جمعیت در مناطق روستایی و رفع مشکل مردم یک منطقه دارد، از نظر فرهنگی، الگوسازی و توسعه منش، رفتار انسانی و اخلاقی در جامعه دارای اهمیت است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی قبل از همه باید خصلت‌های جهادی را در خود نهادینه کنند، تصریح کرد: اگر این اقدام صورت نگیرد بعد از مدتی پرونده آنان کنار خیلی از افرادی قرار می‌گیرد که اول انقلاب جهادی بودند، به روستا‌ها سفر کرده و برای آبادی این مناطق عرق ریختند اما بعد از مدتی که به جایگاه فعلی رسیدند از این حقوق‌ها برداشت کردند. نقدی تعمیم و توسعه روحیه جهادی را دارای اهمیت دانست و اظهار کرد: هر بسیجی فعال در کشور باید حداقل یک دوره را در مناطق محروم بگذراند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی