English

اقدامات خوبی در اجرای برجام انجام شده است

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحات شمخانی در جلسه غیرعلنی گفت: به نظر می رسد اقدامات خوبی در اجرای برجام انجام شده است.

اقدامات خوبی در اجرای برجام انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی بعد از پایان جلسه غیرعلنی امروز(سه شنبه، ۱۵ تیر) مجلس شورای اسلامی با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: گزارش دکتر شمخانی در خصوص آخرین تحولات سیاسی، ‌ امنیتی و دفاعی در داخل و حوزه منطقه ای بود که طی آن بر ادامه روند اهداف اقتصاد مقاومتی از سوی شورای عالی امنیت ملی نیز تأکید شد.

نماینده مردم تهران، ‌ ری، ‌ شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از سخنان شمخانی پیرامون موضوعات اصلی که منطقه را مورد تهدید قرار داده است، گفت: وی در خصوص گروه‌های مختلف تکفیری و برخی تیم‌های متعددی که داخل کشور نفوذ کرده بودند توضیحاتی ارائه داد که خوشبختانه با توجه به تسلط امنیتی در کشور، بسیاری از آنها گرفتار شدند.

وی تأکید کرد: همچنین دبیر شورای عالی امنیت ملی گزارشی درباره نحوه خنثی سازی اقدامات تروریستی از سوی دستگاه امنیتی ارائه کرد و به تبیین برخی راهکارهای سیاسی و امنیتی اتخاذ شده برای کاهش قدرت بازیگری دشمنان نظام از جمله آمریکایی‌ها پرداخت.

نعمتی در خصوص آخرین وضعیت اجرایی برجام یادآور شد: برگزاری جلسات منظم کمیته نظارت و اجرای برجام موضوعی است که مورد توجه و رصد این شورا قرار دارد؛ همچنین شمخانی تأکید داشت گشایش هایی که در مسیر اجرای برجام به وجود آمده که در این خصوص نیز گزارشی ارائه شد لذا به نظر می رسد اقدامات خوبی در اجرای برجام انجام شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین به ارائه گزارشی از آخرین تحولات منطقه ای سوریه، عراق، یمن و بحرین اشاره و اظهار کرد: کاهش قدرت نفوذ تکفیری ها در منطقه مورد تأکید شورای عالی امنیت ملی بود و همچنین شمخانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مخرب کشورهای همسایه در استفاده از پول های نفتی برای حاشیه آفرینی در منطقه اشاره کرد و توضیح داد که این نقش برای اولین بار به صورت خیلی صریح و کامل تشریح شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین آقایان حسن بیگی، کواکبیان، قاضی پور و پارسایی به عنوان نمایندگان مجلس بعد از سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی صحبت کردند و به ارائه توضیحاتی از آخرین وضعیت اجرای برجام با توجه به برگزاری جلسات منظم کمیته نظارت بر اجرای برجام پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه