English

پوتین وقوع انفجارهای تروریستی در بغداد را به مردم عراق تسلیت گفت

رئیس جمهور روسیه در پیامی خطاب به «فواد معصوم» همتای عراقی خود وقوع انفجارهای تروریستی در الکراده بغداد را به مردم و مقامات این کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج؛ رئیس جمهور روسیه با صدور پیامی وقوع انفجار تروریستی در منطقه الکراده بغداد که منجر به جان باختن ۲۰۰ نفر شد را به مردم و مقامات عراق تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در پیامی وقوع این انفجار تروریستی را به «فواد معصوم» همتای عراقی خود، «حیدرالعبادی» نخست وزیر عراق و همچنین مردم این کشور تسلیت گفت.

پوتین همچنین علاوه بر محکومیت شدید این اقدام تروریستی، آن را نشانگر تناقض تروریسم با انسانیت دانست و بر ضرورت یکی کردن تلاش های جامعه جهانی برای مقابله با این معضل به صورت کارآمد تاکید کرد.

وی همچنین تصریح کرد که مسکو برای ادامه کمک ها به رهبران عراقی و همچنین مردم این کشور در مبارزه با تروریسم آمادگی دارد و از رئیس جمهور و نخست وزیر عراق درخواست کرد که مراتب تسلیت و همبستگی وی(پوتین) را به خانواده های قربانیان این حادثه اعلام کنند.

شایان ذکر است شمار قربانیان انفجار خونین منطقه «الکراده» در مرکز پایتخت عراق به بیش از ۲۰۰ تَن رسید. این در حالی است که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق چندی پیش از تلاش دولت بغداد برای قصاص عاملان انفجار الکراده خبر داده بود.

روز گذشته نیز العبادی به دنبال انفجار خونین «الکراده» ۳ روز عزای عمومی در عراق اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه