English

انتقاد از سرعت غیرقابل قبول اینترنت در کشور

نماینده مردم اسفراین با انتقاد از سرعت اینترنت در کشور گفت: اجرای دولت الکترونیک باید از اولویت‌های مهم دولت در طول ۵ سال آینده باشد.

انتقاد از سرعت غیرقابل قبول اینترنت در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، هادی قوامی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۱۳ تیر) مجلس شورای اسلامی درخصوص گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و ایجاد تحولات بزرگ در وزارت ارتباطات باید از مسوولان این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد اما مشکلات جدی همچنان وجود دارد که لازم است مسئولان نگاه جدی به این مسائل داشته باشند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید مشخص شود که حجم ۴۲ هزار میلیارد در بازار چگونه در نقاط مختلف کشور توزیع می‌شود و در این راستا ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم وجود دارد. البته سرعت اینترنت به رغم اقدامات انجام شده بسیار پایین بوده و در خیلی اوقات امکان استفاده از آن وجود ندارد، بنابراین نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش هستیم.

وی با اشاره به ضرورت اجرای دولت الکترونیک به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم دولت گفت: با اجرای دولت الکترونیک، تولید ملی قوت بیشتری یافته و با توجه به اینکه تعرفه‌ها و خدمات‌رسانی در حوزه فناروی اطلاعات در استان‌ها منشأ تولید درآمد است ۵۰ درصد این درآمد باید به همان استان بازگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه