English

کواکبیان: منشأ پیام تهدیدآمیز به خبرنگاران را پیدا کنید / مطهری: وزارت اطلاعات مسئول پیگیری است

نایب‌رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نماینده‌های مجلس گفت: مسئولیت شناسایی منشأ ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای خبرنگاران با وزارت اطلاعات است و پلیس فتا و وزارت ارتباطات نیز در این زمینه همکاری کنند.

کواکبیان: منشأ پیام تهدیدآمیز به خبرنگاران را پیدا کنید / مطهری: وزارت اطلاعات مسئول پیگیری است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس امروز(یکشنبه ۱۳ تیر) با استناد به اصول ۲۲ و ۲۴ قانون اساسی طی اخطاری گفت: اخیراً پیامکی به صورت گسترده برای خبرنگاران با موضوع هشدار نسبت به ارتباط با رسانه‌های بیگانه ارسال شده است.

وی افزود: ما از وزارتخانه‌های اطلاعات، ارشاد و نیز پلیس فتا پیگیر شدیم، اما هیچ‌کدام این پیامک را ارسال نکرده بودند و اکنون از وزارت ارتباطات می‌خواهیم منشأ پیام تهدیدآمیز به خبرنگاران را پیدا کند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از تذکر خود اظهار داشت: دیوان محاسبات مستقیماً زیرنظر مجلس شورای اسلامی قرار دارد اما درباره مدیرانی که اخیراً کنار رفته‌اند چه کرده است و آیا وزیر اقتصاد از میزان حقوق دریافتی آنها خبر داشته است یا نه؟

علی مطهری که اداره جلسه را برعهده داشت، در توضیح تذکر اول کواکبیان گفت: اگر وزارت اطلاعات نیز عنوان می‌دارد که ارسال پیامک تهدیدآمیز به خبرنگاران کار آنها نبوده است، ولی مسئولیت دارد که منشأ ارسال آن را شناسایی و معرفی کند و نیز پلیس فتا و همچنین وزرات اطلاعات باید در این زمینه همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه