English

تخلفات نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و پالایشگاه‌ها منجر به آلودگی هوا شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه باید مدیریت جامعی میان دستگاه‌ها برای حفاظت محیط زیست صورت گیرد، گفت: مشکل آلودگی هوا سلامت مردم را به خطر انداخته که با همکاری دستگاه‌های مختلف باید برطرف شود.

تخلفات نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و پالایشگاه‌ها منجر به آلودگی هوا شده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد قمی در نشست علنی امروز(یکشنبه، ۱۳ تیر) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست از سوی ابتکار با تشکر از اقدامات دولت در این حوزه گفت: مردم نیاز به هوای سالم دارند و مشکل هوا سلامتی مردم را به خطر انداخته حال که مردم مشکل اقتصادی دارند حداقل مشکل تنفسی نداشته باشند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم رعایت مسائل زیست محیطی در وزارت نیرو و نفت، گفت: نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و پالایشگاه‌ها در جهت آلودگی هوا تخلفاتی مرتکب می‌شوند، همچنین عدم تناسب ساختار و منابع سازمان محیط زیست با ماموریت ها باعثبرخی مشکلات شده است که مجلس و سازمان باید در این خصوص اقداماتی صورت دهند.

وی به وضعیت محیط‌بانان اشاره کرد و گفت: این افراد خدوم با مشکلاتی مواجه هستند که روزهای گذشته نیز تعدادی از آن‌ها جان خود را از دست دادند، از سوی دیگر آموزش محیط زیست باید از مدرسه آغاز شود، همچنین رسانه ملی باید به اهمیت محیط زیست اشاره کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که محیط زیست را آلوده می‌کنند باید جریمه شوند، گفت: از این رو باید مدیریت جامع و هماهنگی صورت بگیرد تا آب و خاک حفاظت شود که همه کارها به گردن سازمان محیط زیست نباشد، همچنین از خانم ابتکار می خواهیم نسبت به مشکلاتی که گاهی اوقات سازمان محیط زیست برای دامداران و کشاورزان ایجاد می‌کند رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه