English

وزارت آموزش‌وپرورش راهکاری برای رفع مشکلات نیروهای حق‌التدریس و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در نظر گیرد

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس از پیگیری مشکلات معلمان حق‌التدریس و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در این کمیسیون خبر داد و از وزارت آموزش و پرورش نیز خواست راهکاری برای رفع این معضلات ارائه کند.

وزارت آموزش‌وپرورش راهکاری برای رفع مشکلات نیروهای حق‌التدریس و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در نظر گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، کارن خانلری در واکنش به مشکلات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و حواشی بوجود آمده در این خصوص، گفت: درحالیکه بسیاری از معلمان حق التدریسی در آموزش و پرورش بلاتکلیف هستند، آزمون استخدامی جهت تامین نیروی انسانی برگزار می‌شود که جای تعجب دارد.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت پیش آمده در خصوصاخذ شهریه‌های ناعادلانه، محتوای ضعیف دوره و برگزاری دوره‌ها به صورت تمام وقت برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش،ناراحت کننده است و بسیاری از این افراد جهت پیگیری این موضوع به بنده مراجعه کرده اند، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش می‌تواند نیروی انسانی خود را از افراد با تجربه‌ای که سالها در این حوزه فعالیت کرده‌اند جذب کند.

وی با اشاره به اینکه دریافت هزینه از پذیرفته شده‌های آزمون استخدامی، برگزاری دوره در شهرهای غیربومی و غیره از جمله مشکلات عنوان شده افرادی است که در سال گذشته جذب بدنه آموزشی شده اند، ادامه داد: برخی از این افراد عنوان می‌کنند که محرومیت از بیمه و عدم احتساب این دوره به عنوان سابقه خدمتی از دیگر مشکلاتشان است که وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به رفع آن اقدام کند.

خانلری ضمن تاکید بر اینکه مشکلات عرصه آموزشی توسط نمایندگان مجلس بررسی خواهد شد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس موضوع مشکلات از معلمان حق‌التدریس و پذیرفته شده‌های آزمون استخدامی را بررسی و پیگیری خواهد کرد تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش باید راهکاری برای ساماندهی و رفع سریع مشکلات نیروهای حق‌التدریس و پذیرفته شده‌های آزمون استخدامی در نظر بگیرد، ادامه داد: خوشبختانه در این عرصه کمبود قانونی وجود ندارد و مسوولان مربوطه می‌توانند امور را سر و سامان دهند.

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با اتخاذ رویه مناسب به مشکلات جذب نیروی انسانی در بدنه آموزشی خاتمه داد از این رو نمایندگان ملت از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه