English

پاسخ خبرگزاری موج به اظهارات جدید علی مطهری؛

آقای مطهری حتما مزاح می فرمایید!

علی مطهری نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس شورای اسلامی به خبر مستند خبرگزاری موج واکنشی نشان داد که نیازمند توضیحات تکمیلی است.

آقای مطهری حتما مزاح می فرمایید!

به گزارش خبرگزاری موج، به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه علی نوبخت نماینده اصلاح طلب تهران و برادر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور به آمریکا سفر کرده است، خبرنگار موج گفتگویی کوتاه در راهروهای مجلس با علی مطهری انجام داد.

پس از انتشار این گفتگو در خبرگزاری موج، علی مطهری که علاقه خاصی به حضور در فضای مجازی دارد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چند روز پیش خبرنگار خبرگزاری موج از من پرسید نظر شما درباره سفر (آقای دکتر) علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت به آمریکا چیست؟ گفتم من اطلاعی ندارم از خودشان بپرسید. دوباره سوال کرد آیا مجلس این موضوع را پیگیری می کند؟ گفتم پیگیری می کنم و اطلاع می دهم.

روشن است که مقصود من این بوده که اطلاع ندارم و مصاحبه نمی کنم. اما برای تخریب آقای علی نوبخت همین را به صورت مصاحبه منتشر کردند.

جالب این است که وقتی از آقای علی نوبخت سوال کردم آیا شما اخیرا سفری به آمریکا داشته اید؟ ایشان جواب داد اصلا چنین سفری نداشته ام و این مطلب کذب محض است. اینجا بود که بی تعهدی در خبررسانی آن خبرگزاری با ادعای اسلامی و انقلابی بودن فعالیت می کند، برایم ثابت شد.

برای پاسخ به اظهارات جدید علی مطهری که برای دفاع از هم لیستی خود که با شعار تکرار می کنم به مجلس راه یافته، مطرح شده لازم است توضیحاتی ارائه شود.

در خبر مورد ادعای علی مطهری آمده است: "خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج از علی مطهری پرسید که علی نوبخت که عضو فراکسیون امید است، در این شرایط حساس سیاسی چگونه و با چه هدفی به آمریکا سفر کرده و این سفر را چگونه می توان توجیه کرد؟

مطهری در پاسخ گفت: نمی دانم برای چه برنامه ای به آمریکا سفر کرده است و باید از خودشان سوال کرد که چرا به آمریکا سفر کرده است.

وی در پاسخ به پرسش مجدد خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا مجلس این موضوع را پیگیری نمی کند که چگونه علی نوبخت روادید آمریکا را داشته است؟ گفت: این موضوع را پیگیری می کنم و اطلاع می دهم."

علی مطهری بعید است پس از سال ها حضور در مجلس و همکاری با جناح های مختلف از محمود احمدی نژاد گرفته تا حضور در لیست تکرار می کنم، نداند خبرنگاری که با کارت خبرنگاری، مجوز حراست مجلس و به همراه داشتن ضبط خبرنگاری به طور رسمی از نماینده ای سوال می کند، دستگاه "مقصود سنج" به همراه نداشته و نمی تواند مقصود شما را حدس بزند. بلکه سوال خود را مطرح کرده و پاسخ ها را به عنوان اظهارات رسمی یک نماینده مجلس در نظر می گیرد.

مگر اینکه نماینده ای به صراحت بگوید قصد مصاحبه ندارد. در چنین شرایطی که زیاد هم تکرار شده، خبرگزاری موج از انتشار اظهارات رد و بدل شده خودداری می کند.

مطالب منتشر شده در خبر خبرگزاری موج، عینا اظهارات علی مطهری بوده و در صورت نیاز می توانیم صوت آن را منتشر کنیم.

در ادامه مطلب آقای مطهری آمده است: " برای تخریب آقای علی نوبخت" همانطور که پیشتر اعلام شد، خبرنگاران خبرگزاری موج دستگاه مقصود سنج ندارند، اما مثل اینکه آقای مطهری به این تکنولوژی سری و فوق پیشرفته مجهز هستند!

در بخش دیگری از اظهارات جدید علی مطهری درباره سفر علی نوبخت به آمریکا آمده است: " جالب این است که وقتی از آقای علی نوبخت سوال کردم آیا شما اخیرا سفری به آمریکا داشته اید؟ ایشان جواب داد اصلا چنین سفری نداشته ام و این مطلب کذب محض است."

یکی از ویژگی های آقای علی مطهری در کنار رابطه فامیلی با خاندان قدرت و روسای فعلی و سابق قوا، زودباوری ایشان است. یک روز در زمان حضور محمود احمدی نژاد در شورای شهر و برای راه اندازی ساختمان بنیاد شهید مطهری حرف های شهردار وقت را باور می کند و یک روز در ماجرای پرونده نجفی، حرف دیگران را.

هنوز چند روزی از ماجرای مطالبی که این نماینده اصلاح طلب درباره مرحومه میترا استاد مطرح کرد و مجبور به توضیح به برادر میترا استاد شد نمی گذرد که بار دیگر، حرف هم مسلکی های خود را درباره علی نوبخت باور کرده است.

در اینجا لازم است که توجه آقای علی مطهری را به اظهارات صریح آقای علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جلب کنیم که در پاسخ به همین پرسش خبرنگار موج می گوید: "این نماینده گفته است که برای دیدار با فرزندانش به آمریکا رفته است. سوال ما نیز همین است که بچه های آقایان در آمریکا چه می کنند؟ فقط هم همین نماینده نیست که فرزندش در آمریکا به سر می برد. نمایندگان و مسوولان دیگری نیز داریم که همین وضعیت را دارند. حتی مسوولانی در خارج از مجلس داریم که همسرش نیز در خارج کشور زندگی می کند! این وضعیت نگران کننده است."

خبرگزاری موج قصد اثبات سفر علی نوبخت به آمریکا را ندارد و تنها اظهار نظر نمایندگان مجلس در این زمینه را منتشر کرده و مردم باید تشخیص دهند که درباره این موضوع علی مطهری راست می گوید یا عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان.

از سوی دیگر بهتر بود که آقای مطهری از علی نوبخت می پرسید به چه دلیل انتخابات هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس یک هفته به تاخیر افتاد؟ چرا این نماینده در برابر خیل شایعات مطرح شده، تا امروز سکوت کرده و اظهار نظری نمی کند؟

در نهایت، اگر آقای مطهری اصرار دارند، می تواند از علی نوبخت بخواهد که تصویر پاسپورت خود را در اختیار خبرنگاران قرار داده و با کمال میل خبرگزاری موج آن را منتشر خواهد کرد.

و بالاخره اینکه، در انتهای مطلب علی مطهری آمده است: " اینجا بود که بی تعهدی در خبررسانی آن خبرگزاری با ادعای اسلامی و انقلابی بودن فعالیت می کند، برایم ثابت شد." در پاسخ باید گفت: حتما مزاح می فرمایید. محظوظ شدیم از فرمایشات شما!

بیشتر بخوانیم:

واکنش علی مطهری به سفر علی نوبخت، رییس کمیسیون بهداشت به آمریکا

مدیرانی داریم که همسر و فرزندان آنها در آمریکا هستند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    علی مطهری روز دوبار نظرش عوض می شه. این هم روش

  • خانم افسرده

    عزیزم.مگه فیلم گاندو ندیدی؟حالامتوجه شدی ؟چرا به امریکا رفته؟

  • زری

    به ما میگن مرگ بر امریکا بگین خودشون عزیزانشون می فرستن امریکا از روحانی گرفته تا حدادوابتکارو.......چپ وراست هم فرقی نمی کنه فقط مردم رو گاگول فرض کردن بنده خدا

    • همبن دو تابعیتی ها باعث بی اعتمادی مردم نسبت به نظام میشن دیگه

  • اصفهانی

    ... دادا فعلا خوش خوشی شماست ...
    بلندگو...تریبون...رسانه استخر شماست
    از ,, وفقوهم انهم مسئولون ...
    سخت بیهوشید.هر که جای بلندی گیرش نیامده تحلیلگر و مفسرشد.!!

  • محمد

    علی مطهری = نماینده دولت نه ملت !

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی