English

ادامه تکذیب های مکرر نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس؛

ماجراهای سیده فاطمه حسینی تمامی ندارد/ از تکذیب سفره انقلاب تا تکذیب ویلای لواسان

نام سیده فاطمه حسینی که با نام پدر حقوق های نجومی به دلیل رابطه پدر – فرزندی گره خورده است، هر از چندگاهی در رسانه ها با جنجالی تازه مطرح شده و هر بار نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس مجبور به تکذیب آن می شود. تکذیب هایی از سفره انقلاب گرفته تا ساخت ویلا در لواسان.

ماجراهای سیده فاطمه حسینی تمامی ندارد/ از تکذیب سفره انقلاب تا تکذیب ویلای لواسان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سیده فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی تا چند سال قبل چهره شناخته شده ای در سیاست نبود. اما پدر وی، یعنی سید صفدر حسینی در محافل سیاسی و اقتصادی شناخته شده است.

گفته می شود، سید صفدر حسینی مدرک دکترای خود را از دانشگاه ساسکاچوان کانادا در رشته اقتصاد کشاورزی دریافت کرده است.

وی در سال های 75 و 76 و در دولت هاشمی رفسنجانی به عنوان مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه فعالیت می کرد، اما با روی کار آمدن دولت اصلاحات و افزایش نفوذ حزب منحله مشارکت در این دولت، سمت های متعددی را بر عهده گرفت.

حسینی که عضو حزب مشارکت بود، در این دولت سمت هایی چون استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور وزیر کار و وزیر اقتصاد را بر عهده داشت که هیچ کدام از آنها ارتباطی با هم ندارد.

اما نام سید صفدر حسینی در زمان مطرح شدن حقوق های نجومی و پاداش های نجومی بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان ها افتاد و به انتشار شایعاتی مبنی بر دریافت حقوق ماهانه بیش از 57 میلیون تومان و یا شایعه دریافت ردیف های عجیبی چون "حق اوقات فراغت فرزندان" از صندوق توسعه ملی به عنوان رییس هیات مدیره منجر گردید و همین شایعات سید صفدر حسینی را به عنوان پدر حقوق های نجومی مشهور کرد!

چندی بعد، صفدر حسینی از ریاست هیات مدیره صندوق توسعه ملی برکنار و به گفته یکی از نمایندگان مجلس مجبور به بازگردادن حدود 700 میلیون تومان حقوق نجومی خود شد.

البته چندی بعد وی به ریاست هیات مدیره صندوق توسعه محیط زیست درآمد، اما آنجا نیز زیاد دوام نیاورد.

دفاع جنجالی دختر از پدر

در همان روزها که ماجرای فیش های حقوقی مطرح بود، ناگهان بسیاری متوجه شدند که دختر یکی از نجومی بگیران، نماینده تهران در مجلس است. او کسی نبود جز سیده فاطمه حسینی. اگر دفاع جنجالی او از پدر را مطرح نمی شد، شاید خیلی ها هنوز هم نمی دانستند که جوان ترین نماینده تهران در مجلس، فرزند سید صفدر حسینی است.

ماجراهای سیده فاطمه حسینی تمامی ندارد/ از تکذیب سفره انقلاب تا تکذیب ویلای لواسان

ماجرا زمانی اوج گرفت که سیده فاطمه حسینی که با قرار گرفتن در لیست امید وارد خانه  ملت شده بود، در یکی از جلسات علنی مجلس و در زمان حضور محمود واعظی وزیر وقت ارتباطات در صحن علنی، در جلسه ای مربوط به بررسی مشکلات وزارت ارتباطات، ناگهان برای سخن گفتن از وقت یکی از نمایندگان زن استفاده کرد و به جای پرداختن به مسائل وزارت ارتباطات، اقدام به قرائت بیانیه ای در دفاع از همسرش و پدرش کرد.

آغاز ماجرای برداشتن سهم از سفره انقلاب

کار به جایی رسید که علی مطهری رییس وقت جلسه، چند بار سخنان وی را به دلیل اینکه وقت مجلس را برای امور شخصی گرفته و سخنانی خارج از موضوع جلسه مطرح کرده، را قطع و حتی یک بار میکروفن این نماینده قطع شد.

سیده فاطمه حسینی در سخنان جنجالی به اتهامات اقتصادی همسرش واکنش نشان داد. ماجرای دریافت مجوز صرافی در سال 91 و بحران ارزی در این سال را به میان کشید و از هر دری سخن گفت.

این سخنان به طنز در جامعه به عنوان دفاع از " سفره انقلاب " مطرح شد.

پس از آن روز جنجالی، هر چه پدر حقوق های نجومی یعنی سید صفدر حسینی سکوت می کرد، جنجال آفرینی دختر بیشتر می شد.

او ابتدا به مجرای دریافت مجوز صرافی در اوج بحران ارزی کشور توسط خود و همسرش پرداخت و هرگونه دخالت در بحران ارزی و دریافت ارز دولتی را تکذیب کرد.

سپس به طنزهای مربوط به سفره انقلاب واکنش نشان داد و طی اطلاعیه ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران متعلق به تمامی ملت شریف ایران اسلامی است و صاحبان اصلی آن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز می باشند، آنچه در برخی رسانه های خاص در این خصوص به اینجانب با تعابیری همچون سهم از سفره انقلاب و … نسبت داده شد، کذب محض بوده و آن را به شدت تکذیب می نمایم، نشر این اکاذیب خلاف اخلاق و عرف ارتباطی جامعه است.

دختر جوان سید صفدر حسینی برای دفاع از خود، همسرش و پدرش از همه ابزارها استفاده کرد و حتی یک بار علی لاریجانی رییس مجلس به صراحت از او دفاع و تاکید کرد که فاطمه حسینی از واژه سهم سفره انقلاب استفاده نکرده است.

برخی تصور می کردند که با به فراموشی سپرده شدن فاجعه دریافت حقوق های نجومی، فاطمه حسینی نیز دیگر در افکار عمومی جنجال ساز نخواهد شد، اما شرایط به نحوی پیش رفت که با هر شایعه ای، این نماینده اصلاح طلب مجلس باید تکذیبیه جدیدی را منتشر می کرد. زیرا هر بار نام وی و یا همسرش در فضای مجازی مطرح می شد.

یکی از این موضوعات مربوط به پیش فروش سکه است. زمانی که طرح پیش فروش سکه مطرح گردید، ناگهان اعلام شد یک جوان سی و یک ساله بیش از 38 هزار سکه طلا خریده است.

بلافاصله در فضای مجازی این شایعه مطرح شد که جوان خریدار سکه کسی نیست، جز هانی میرمحمد علی همسر سیده فاطمه حسینی.

بار دیگر نیز نماینده اصلاح طلب تهران موضوع را تکذیب کرد و سپس به بانک مرکزی نامه ای نوشت و از مدیریت این بانک خواست تا اگر نام وی و یا همسرش در میان خریداران سکه است، آن را منتشر کنند.

این بار دفاع از سید فاطمه حسینی را به جای علی لاریجانی رییس مجلس، سید محمود احمدی دبیر کل وقت بانک مرکزی بر عهده گرفت.

وی در پاسخ نامه فاطمه حسینی نوشت: " سرکار خانم سیده فاطمه حسینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی. برابر بررسی انجام شده نام حضرتعالی و سایر بستگان که در این نامه از آن‌ها اسم برده شده است، در ردیف کسانی که سکه پیش خرید کرده اند، وجود ندارد."

جنجال ویلاسازی غیر مجاز در لواسان

موضوع بعدی مربوط به جنجال ویلاسازی غیر مجاز در منطقه خوش آب و هوا و صد البته گران قیمت و لوکس و لاکچری لواسان است.

چند وقتی است که در فضای مجازی تصاویر ویلایی در حال احداث منتشر شده و بعضی مدعی هستند که این ویلا متعلق به هادی میرمحمد علی برادر شوهر فاطمه حسینی است. در سال های اخیر تخلفات گسترده ای در خصوص ساخت ویلا در لواسان منتشر نشده است.

هادی میرمحمد علی، خود داماد یکی از چهره های بانفوذ کشور است.

ماجرا به آنجا کشیده شد که حجت‌الاسلام سید مهدی صدرالساداتی ، برادر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدروح‌الله صدرالساداتی نماینده خبرگان رهبری و داماد آیت‌الله مدرسی در پی ادامه افشاگری های خود علیه زندگی اشرافی برخی از مسوولان، پای فاطمه حسینی را به میان کشید و در فضای مجازی با انتشار تصویر ویلای جنجالی لواسان نوشت: این ملکی که دورش را استتار کردند تا طبقات را اضافه کنند، متعلق است به هادی میرمحمدعلی و برادرش هانی میرمحمدعلی که اتفاقاً همسر فاطمه حسینی است و شریک دیگر خود فاطمه حسینی که نماینده مجلس است.

خانم حسینی به لواسان سر می‌زنند و پست می‌گذارند که در حال حل مشکلات کشاورزی لواسان هستند، درست در همان روزهایی که خود ایشان و همسرشان و شرکا بر روی زمین‌های تغییر کاربری داده شده کشاورزی و باغات و با تخلف بر افزودن تعداد طبقات مجاز و با بیرون کردن ماموران شهرداری ناظر، در حال ویلاسازی در لواسان بوده‌اند.

پیشنهاد من این است که یک فرد شجاعی همانند آقای مزارعی در کهگیلویه و بویر احمد، ویلاهای متخلفین را معرفی کند و تیم رسانه‌ای مجازی عدالتخواه تمام قد از ایشان حمایت کند! باور کنید می‌شود! من یقین دارم می‌شود کار بزرگی کرد.

ماجراهای سیده فاطمه حسینی تمامی ندارد/ از تکذیب سفره انقلاب تا تکذیب ویلای لواسان

سیده فاطمه حسینی، نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس  در واکنش به این ادعا بار دیگر مجبور به تکذیب شد و در فضای مجازی نوشت: در پی شایعه پراکنی و ادعای اخیر علیه اینجانب مبنی بر ویلای غیرقانونی در لواسان، حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ دانسته و در راستای شفافیت، به دستگاه قضا شکایت می‌کنم. زندگی و فعالیت‌های اینجانب همواره شفاف بوده و حال وقت آن رسیده که مدعیان اسناد ادعاهای خویش را در راستای شفافیت، به دادگاه ارائه کنند.

حجت السلام صدرالساداتی پس از اطلاع از تکذیبیه جدید فاطمه حسینی بیکار ننشت و در پاسخ گفت: آقای دورازهی ( نماینده سراوان ) پس از پخش آن کلیپ کذایی، آن را تقطیع شده دانست و تکذیب کرد و خواستار مجازات کارمند گمرک شد. چندی بعد مشخص شد که کلیپ مشکلی نداشته، تخلف کرده و هیچ وقت بخاطر دروغی که در مورد کلیپ گفت عذرخواهی علنی نکرد. اما پیشنهاد من به خانم حسینی که تخلفشان در ویلای لواسان را تکذیب کردند و عزم شکایت دارند این است که اگر معلوم شد تخلف کردید و تکذیبتان درست نبود، بیایید یک کار مهم کنید! بیایید از این یک سال پایانی نمایندگی بگذرید و یک رسم زیبا را در جمهوری اسلامی ایران پایه ریزی کنید و آن اینکه بخاطر خلاف واقع گفتن به مردم، و سلب اعتماد آنها نسبت به جایگاه مجلس شورای اسلامی، ابراز ندامت کرده و استعفا دهید! باور کنید مردم این ویلا را فراموش می‌کنند، اما شجاعت و خط شکنی شما در استعفا در تاریخ جمهوری اسلامی می‌ماند. خصوصاً اگر این رسم در مسوولان دیگر ادامه پیدا کند.

چه کسی راست می گوید؟

فارغ از اینکه کدام شایعه در مورد زندگی خانواده صفدر حسینی و به ویژه دختر جنجالی اش ، سیده فاطمه حسینی و داماد وی صحت دارد و کدام یک از اساس دروغ است، این نکته حائز اهمیت بوده که چرا، هر بار یک موضوع اقتصادی در جامعه مطرح و قلب مردم را به درد می آورد، فلش شایعات و اتهامات به سمت فاطمه حسینی و خانواده اش در فضای مجازی می چرخد؟

آیا این اتهام زنی ها صحت دارد و یا ناشی از مسائل دیگری است؟ پاسخ این پرسش را به طور قطع هیچ کس به اندازه سیده فاطمه حسینی نماینده لیست امید و حمایت شده از سوی اصلاح طلبان، بهتر از دیگران نمی داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسی

    لعنت به تو که چهار سال صندلی مجلس را تسخیر کردی بدون اینکه خروجی مثبتی داشته باشی الحمد لله که مجدد راه پیدا نکردی

  • ناشناس

    این خانم هنوز دوره نمایندگی تمام نشده دنبال تصدی عضو هات مدیره صندوق بازنشستگی بانک ها با حکم فرهاد دزپسند-وزیر اقتصاد و دوست سابق پدرش ذر سازمان برنامه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه