English

تولد سومین فراکسیون سیاسی مجلس در هفته آتی / فراکسیون سوم ۱۰۰ عضو دارد

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل فراکسیون سوم در مجلس شورای اسلامی گفت: این فراکسیون در روز یک‌شنبه(۱۳ تیرماه) کار خود را آغاز می‌کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج گفت: فراکسیون سوم مجلس هفته آینده با آغاز جلسات علنی اعلام موجودیت می‌کند.

وی با بیان اینکه فراکسیون سوم مشی مستقل و اعتدالی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر دو فراکسیون «امید» و «ولایت» نسبت به فراکسیون سوم کم‌لطفی می‌کنند و این در صورتی است که این فراکسیون اهدافی در جهت کمک به دولت و مجلس دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره انتخاب نام فراکسیون سوم ٬ گفت: چندین اسم برای این فراکسیون در نظر گرفته شده است که امیدواریم با شروع جلسات این فراکسیون در مورد نام فراکسیون هم تصمیم گیری شود.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین درباره حضور جلالی در کمیسیون سوم اظهار داشت: جلالی در رأس مجموعه فراکسیون سوم قرار دارد و بنده پیشنهاد می‌کنم ایشان ریاست این فراکسیون را بر عهده بگیرد.

گفتنی است پیش از این جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرگزاری موج؛ از عضویت بیش از ۱۰۰ نماینده در فراکسیون سوم خبر داده بود و اعلام کرده بود این فراکسیون بعد از تعطیلات مجلس آغاز بکار می‌کند.

همچنین قرار است روز یکشنبه(۱۳تیرماه) از اساسنامه فراکسیون رونمایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه