English

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

باید مواظب لقمه هایی که بر سر سفره خود می بریم باشیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید مواظب لقمه هایی که بر سر سفره خود می بریم باشیم، چرا که لقمه حرام انسان را از پذیرش حق منع و تشویق به ضایع و پایمال کردن آن می کند.

باید مواظب لقمه هایی که بر سر سفره خود می بریم باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش ۰۷ شهید ترابی شهرستان کازرون اظهار کرد: مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرورش دهنده مدافعان وطن و مجاهدان بسترساز حکومت جهانی  امام زمان عج است.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که ندای "هل من ناصر ینصرنی" حضرت اباعبدالله الحسین(ع) منحصر به روز عاشورا نبود بلکه مخاطب آن، همه نسل های بعدی بودند، گفت: انقلاب اسلامی ایران برآمده از لبیک به همین ندای  امام حسین(ع) در روز عاشوراست.

وی افزود: شهدا، ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و مدافعین حرم نمونه انسان های پاکی هستند که سرافرازانه به ندای یاری خواهی سرور و سالار شهیدان(ع) لبیک گفتند و با تقدیم خون پاک خود پاسخ دندان شکنی به یزیدیان زمان دادند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر این  که همه ی ما جزو لبیک گویان امام حسین(ع) هستیم یادآور شد: با چنین مأموریت و مسئولیت بزرگی که بر عهده داریم باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم و با تقویت ایمان، اعتقاد و تربیت خود، شایستگی سربازی در رکاب امام زمان(عج) را فراهم سازیم.

وی لقمه حلال را از  مقدمات پذیرش حق دانست و ادامه داد: باید مواظب لقمه هایی که بر سر سفره خود می بریم باشیم، چرا که لقمه حرام انسان را از پذیرش حق منع و تشویق به ضایع و پایمال کردن آن می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به سربازان، خاطرنشان کرد:  تمام فعالیت‌های شما سربازان در خدمت سربازی، عبادت و جهاد در راه خداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خطاب به فرماندهان و مسئولین مرکز آموزشی07 شهید ترابی تصریح کرد: فرماندهی و مسئولیت در مراکز آموزشی ارتش بسیار مهم و حائز اهمیت است، چرا که این مراکز، پرورش دهنده مدافعان وطن و مجاهدان بسترساز حکومت جهانی  امام زمان(عج) است.

 حجت الاسلام محمدحسنی در پایان، نگهبانی، آموزش و تمام فعالیت های سربازان در طول خدمت سربازی را عبادت و جهاد در راه خدا عنوان کرد و افزود: امید است هر اقدام موثر شما، انشاءالله چندین گام زمان ظهور امام زمان(عج) را تسریع نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه