English

انتشار فیلم ادعایی سواری گرفتن رییس اداره برق دشت آزادگان از کارکنان/ هیچ مسوولی در دشت آزادگان پاسخگو نیست

در حالی که انتشار فیلمی منتسب به رییس اداره برق دشت آزادگان که مدعی است از یکی از کارکنان سواری گرفته، جنجال ساز شده است، هیچ مسوولی در این شهرستان پاسخگو نبوده و حاضر نیست درباره این فیلم زشت و آزار دهنده شفاف سازی کند.

انتشار فیلم ادعایی سواری گرفتن رییس اداره برق دشت آزادگان از کارکنان/ هیچ مسوولی در دشت آزادگان پاسخگو نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، فیلمی منتسب به رییس اداره برق دشت آزادگان در فضای مجازی منتشر شده که مدعی است این فرد از یکی از کارکنان در زمان بارندگی سواری گرفته تا خیس نشود.

به دنبال انتشار این فیلم، خبرنگار موج برای پیگیری صحت ماجرا، با مسوولان شهرستان دشت آزادگان تماس گرفت که متاسفانه هیچ یک از مسوولان مربوطه در فرمانداری دشت آزادگان و اداره برق دشت آزادگان حاضر به گفتگو با خبرنگار ما نشدند.

در پیگیری این موضوع ابتدا خبرنگار موج تلاش کرد تا با غلامعباس هزاریان فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفتگو کند که از صبح امروز مسوول دفتر فرماندار اعلام می کند که وی در محل فرمانداری حضور ندارد.

تا لحظه انتشار این خبر و علیرغم انتشار گسترده فیلم ادعایی سواری گرفتن رییس اداره برق دشت آزادگان از کارکنان، مسوول دفتر فرماندار این شهرستان مدعی است که هزاریان در محل فرمانداری حضور ندارد.

خبرنگار موج سپس با زاهد فردوس پناه معاون سیاسی فرمانداری دشت آزادگان تماس گرفت و از وی درباره صحت فیلم سواری گرفتن رییس اداره برق این شهرستان از کارکنان پرسید که وی ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد.

فردوس پناه اعلام کرد "تا لحظاتی دیگر موضوع را پیگیری و نتیجه را اعلام می کنم" که از آن ساعت به بعد دیگر جوابگوی تلفن همراه خود نیست.

پیگیری های خبرنگار ما از اداره برق شهرستان دشت آزادگان نیز بی نتیجه بوده و بر اساس اعلام مسوول دفتر کمایی رییس اداره برق دشت آزادگان که گفته می شود، فیلم منتشر شده مربوط به او است، وی از صبح امروز در دفتر کارش حضور ندارد.

تا لحظه انتشار خبر، همچنان کمایی در محل کارش حضور نیافته و این موضوع را مسوول دفتر وی اعلام کرده است.

خبرنگار موج با ستار براتی مسوول بهره برداری اداره برق دشت آزادگان نیز تماس گرفت. وی ابتدا گفت که فیلم مربوط به یکی از پیمانکاران این اداره است و سپس گفت از قول وی خبری منتشر نشود تا کمایی رییس اداره برق شخصا موضوع را اعلام کند، اما ستار براتی نیز دیگر تلفن همراه خود را جواب نداد و تا این لحظه نیز در محل اداره برق حضور نیافته است!

به هر صورت، در حالی که انتشار فیلم ادعایی سوار گرفتن رییس اداره برق دشت آزادگان از یکی از کارکنان به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده و واکنش های منفی به همراه داشته است، هیچ یک از مدیران این شهرستان که به موضوع مرتبط هستند، حاضر به پاسخگویی و شفاف سازی نبوده و تلفن خود را پاسخ نمی دهند.

به طور قطع خبرگزاری موج این موضوع را تا رسیدن به نتیجه و برخورد با خاطیان پیگیری خواهد کرد.

فیلم فوق به شرح زیر است:

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خبرنگار محترم خبرگزاری موج:
    حتما طرف راضي بوده، يا راضي شده كه سوارش بشه. اين ي توافق دوطرفست، بنظر شما الان كسي ميتونه به زور بياد سوار شما بشه

    • ناشناس

      راست میگه

    • Sweyn

      به زور تهدید اخراج ، قطع حقوق ، کسر حقوق یا هزار دلیل دیگه میشه !
      اگه اینطور که شما میگید پس همه ی ما راضی هستیم از این قیمت ها و اوضاع بازار !!!

  • ناشناس

    رئیسش بوده دوستش داشته سوار کولش کرده فک نکنم به شما خبرنگار فضول ربطی داشته باشه ..به هیچ کس ربط نداره

  • ناشناس

    ممکنه هیچ خطایی سر نرده باشد و در رضایت کامل بوده

  • ناشناس

    چقدر ملت بیکارن فقط بلدن سوژه درست کنن این بنده خدا خودش دوست داشته رییسشو کول کنه ببره مگه میشه بقول دوستمون بزور از کسی سواری گرفت؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه