English

واکنش کریمی قدوسی به انتقادات نمایندگان اصلاح طلبان مجلس؛

یک بار از سران فتنه اعلام برائت کنید، حرفم را پس می گیرم

نماینده مشهد در مجلس در واکنش به انتقادات نمایندگان اصلاح طلب مجلس نسبت به توییت خود گفت: حداقل یک بار از سران فتنه اعلام برائت کنید، حرفم را پس می گیرم.

یک بار از سران فتنه اعلام برائت کنید، حرفم را پس می گیرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس در توییتی نوشت: ۵۰ درصد این مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است، سران فتنه ۸۸ به دنبال سقوط نظام جمهوری اسلامی بودند و حالا امروز ۵۰ درصد نمایندگان مجلس پشت تریبون می روند و از سران فتنه دفاع می کنند.

در واکنش به این مطلب برخی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس انتقادهایی را مطرح کردند.

از جمله آنکه محمدرضا بادامچی نماینده تهران در مجلس در توییتی نوشت: کسی که می‌نویسد «پنجاه درصد این مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است»، صراحتا با شورای نگهبان، مجلس و مردم دشمنی می‌کند. این ادعا، وهن ارکان نظام و قانون اساسی است. این نماینده باید به مردم و مراجع ذیربط ازجمله شورای نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو باشد.

در پاسخ به این انتقادها، کریمی قدوسی در توییتی نوشت: نمایندگان مجلس نهم که خود را مخاطب موضع‌ گیری بنده می‌دانند و در تقلای بی ‌اساس جلوه دادن آن برآمده‌اند، (بخصوص نمایندگان اصلاح طلب و لیست امید) یکبار و برای همیشه فتنه ۸۸ را محکوم نموده و از سران فتنه برائت بجویند؛ بنده حرف خود را پس خواهم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه