English

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

بی توجهی به مشکلات اقتصادی آسیب های جدی به همراه دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بی توجهی دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم آسیب های جدی به همراه دارد.

بی توجهی به مشکلات اقتصادی آسیب های جدی به همراه دارد

ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج در ارتباط با مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: متاسفانه شرایط اقتصادی مردم بسیار سخت و دشوار شده و حتی برخی از اقشار که یک سال قبل با مشکل تامین مایحتاج اولیه روبه رو نبودند، امروز با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: چند ماه قبل و با شوک ارزی و افت ارزش پول ملی، شاهد چند برابر شدن قیمت کالاها و اجناس و خدمات بودیم و همواره دلیل گرانی ها، افزایش قیمت دلار و یورو عنوان می شد.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز که تا حدودی شوک ارزی کاهش یافته و قیمت دلار پایین آمده، هنوز شاهد گرانی کالاها هستیم و هیچ کس پاسخگو نیست که به چه دلیل قیمت ها کاهش پیدا نمی کند.

موسوی گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی تورم افسار گسیخته ای داریم و تداوم این روند به طور قطع مشکلات مردم را در حوزه معشیتی دو چندان می کند و از سوی دیگر آسیب های متعددی به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اگر برای رفع این مشکلات و ساماندهی وضعیت اقتصادی مردم چاره اندیشی صورت نگیرد، به طور قطع کشور آسیب های جدی متحمل خواهد شد.

مشکلات اقتصادی از نظر موسوی لارگانی

همه مشکلات را نمی توان گردن آمریکا انداخت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مجلس بارها اعلام آمادگی کرده که حاضر است برای رفع مشکلات اقتصادی اگر نیاز به تصویب قوانین جدید داریم، در این حوزه به دولت کمک کند.

موسوی گفت: متاسفانه زمانی که با مسوولان دولت صحبت می کنیم، ریشه مشکلات را تحریم ها عنوان می کنند. این در حالی است که نمی توانیم همه مشکلات را به گردن آمریکا بیاندازیم و به طور قطع سو مدیریت ها و ضعف های مدیریتی در این حوزه موثر بوده و با رفع ضعف های مدیریتی می توانیم بخش مهمی از مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی را کاهش دهیم.

وی تاکید کرد: نمی توان اگر موفقیتی حاصل شد، آن را ناشی از توان مدیریتی و دانش مدیریتی و خوب بودن مدیران بدانیم و وقتی با مشکلی مواجه شدیم، بلافاصله علت را به آمریکا و تحریم ها و ... نسبت دهیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به طور قطع در ایجاد مشکلات اقتصادی اخیر، نقش سو مدیریت برخی از مدیران و مسوولان دولتی فاحش و آشکار است و اگر این مسائل نبود، نباید قیمت برخی اجناس یک شبه چند برابر می شد و کرایه خانه 60 درصد رشد می کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی