English

عضو هیات رییسه مجلس:

احتمالا مصوبه مجلس درباره CFT در مجمع تشخیص مصلحت به تصویب برسد

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام یک فضای کارشناسی است، گفت: احتمالا مصوبه مجلس در خصوص CFT در مجمع تشخیص به تایید برسد.

احتمالا مصوبه مجلس درباره CFT در مجمع تشخیص مصلحت به تصویب برسد

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج و در پاسخ به این پرسش که سرنوشت CFT را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: در جلسه روز چهارشنبه مجلس ایرادات شورای نگهبان به بحث گذاشته و بخشی از این ایرادات توسط مجلس اصلاح شد.

وی افزود: به نظر نمی رسد که شورای نگهبان درباره اصلاحات انجام شده، بار دیگر نظر منفی داشته باشد و احتمالا آنها را تایید خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش دیگری از ایرادات با اصرار مجلس روبه رو شد و طبق قانون باید به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شده و توسط این مجمع درباره آن تصمیم گیری شود.

رحیمی گفت: فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام یک فضای کارشناسی است و اعضا بر اساس نظرات کارشناسی رای می دهند. لذا فضای مجمع با جو کف خیابانی به طور قطع تفاوت دارد و به همین دلیل احتمالا این مجمع مصوبه مجلس در خصوص CFT را تایید کند، چرا که اعضای آن با دیدگاه کارشناسی به موضوع نگاه می کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش از این هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مخالفت خود را با مصوبه مجلس اعلام کرده، چگونه ممکن است که مجمع آن را تایید کند؟ گفت: هیات نظارت یک ساختار جانبی است. به دلیل شناختی که از فضای مجمع دارم، پیش بینی می کنم که این مصوبه تایید شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه