English

نماینده شهر خدابنده تاکید کرد؛

یکی از مشکلات این است که مجلس در راس امور نیست

نماینده مردم خدابنده در نطق میان دستور مجلس گفت: امام خمینی همواره تاکید داشت مجلس در راس امور باشد ولی یکی از مشکلات همین است که مجلس در راس امور نیست.

یکی از مشکلات این است که مجلس در راس امور نیست

به گزارش خبرگزاری موج ، احمد بیگدلی در نشست علنی امروز (سه شنبه 13 آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با خیرمقدم به دهیاران منطقه زرینه رود شهرستان خدابنده گفت:  یکی از مشکلات این است که مجلس در راس امور نیست، این در حالی است که امام خمینی (ره) تاکید داشتند مجلس باید در رأس امور باشد. مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند به جای قانونگذاری مربوط به قانون های موازی نمایندگان به امر نظارت بپردازند.

بیگدلی افزود: از لاریجانی و هیات رئیسه مجلس خواهش می کنم به جای برگزاری صحن علنی مجلس که منجر به تصویب برخی قوانین غیرمفید می شود، به موضوع نظارت قوی بیشتر توجه شود تا مشکلات مردم کاسته شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که از تذکر و شفاف سازی ظریف در مورد پولشویی برآشفته شدند، مگر اطلاع ندارند که سالهاست اکثر مسئولان درباره پولشویی، قاچاق مواد مخدر و مشکلات مملکت تذکر می دهد، نباید فراموش شود قاچاق پدر مملکت را درآورده است.نمی دانم چرا عده ای فکر می کنند ظریف مسئول قربانیان کشتی سانچی است و عده ای خون کودکان یمنی را بر گردن ظریف می اندازند که اگر اینگونه است باید به این نوع بصیرت تبریک گفت.

بیگدلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اتحاد گفت: باید از دولتی که برخاسته از 24 میلیون رأی است حمایت شود، آیا این است اتحاد؟

به جای آشفته شدن از شفاف سازی ظریف به پرونده های نگران کننده رسیدگی شود

وی ادامه داد: به جای اینکه از تذکر و شفاف سازی ظریف برآشفته شوید، به دنبال پرونده هایی باشید که مردم را نگران کرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده است. آقایان مخالف؛ چه بخواهید و چه نخواهید  ظریف محبوب قلب مردم ایران است. حمله شما از محبوبیت ظریف نمی کاهد، بنابراین به دنبال مافیای پشت پرده باشید.

دلسوزان نظام با مافیای پشت پرده مقابله کنند

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که دلسوز مملکت هستند، با مافیای پشت پرده مقابله کنند و به موفق ترین وزیر خارجه پس از از انقلاب حمله نکنند، چرا که کار به جایی نخواهد رسید، جز اینکه دشمنان نظام را دلشاد کنید و آنان را علیه ملت ایران متحد کنید؛ شما را به روح شهدا قسم می دهم بروید ببینید مافیای پشت پرده چه بلایی به سر مردم و مملکت آورده است.

وی افزود: من نمی گویم ظریف بی عیب است، همه انسان هستیم و عاری از خطا و معصوم نیستیم، بنابراین نباید به وزیر خارجه حمله کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات درویش امیری استاندار سابق زنجان و تبریک به استاندار جدید گفت: از وزیر بهداشت و درمان که با حضور در شهرستان خدابنده در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 220 تختخوابی شرکت کرد قدردانی می کنم و امیدوارم شاهد افتتاح این بیمارستان که نیاز منطقه است، باشیم. همچنین از دانشگاه علوم پزشکی که زمینه حضور 9 متخصص در منطقه را فراهم آورده است، قدردانی می کنم.

همچنین بیان کرد: از رئیس جمهور میخواهم که به وعده های انتخاباتی خود عمل کند. 

وی تصریح کرد: وزیر نیرو به وضعیت نامناسب آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه ام توجه کند، آیا وزیر حاضر هست که خانواده خودش از این آب شرب استفاده کند؟ در هر صورت با وجود نامه نگاری ها تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقای روحانی، سال 96 بخاطر برخی مسائل از شما حمایت کردیم، این جواب اصلاح طلبان نیست، بنابراین اگر به فکر منافع مملکت هستید به وعده های خود عمل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی