English

آیت الله اراکی:

امیدوارم نشست تقریب مذاهب یاری گر مردم یمن باشد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امیدوارم نشست تقریب مذاهب یاری گر مردم یمن باشد.

امیدوارم نشست تقریب مذاهب یاری گر مردم یمن باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، آیت الله اراکی در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار کرد: رابطه میان مذهب و حزب به معنای آن است که تشکل اسلامی به سمت و سوی خبر اما قدم بر می دارند و ارتباطی بین تقریب و تشکل سیاسی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند که شما از هم دور بودید و قلوب شما را به هم نزدیک کردیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب همچنین عنوان کرد: پروژه تقریب و وحدت اسلامی رابطه نزدیکی دارد بین احزاب اسلامی که به امر به معروف و دعوت به خیر مردم را دعوت می کنند.

اراکی با طرح این موضوع که اگر تشکل اسلامی صحیح باشد جایگاه والایی دارد، ادامه داد: اگر تشکل ها جز این باشد در اسلام یک تشکل شیطانی محسوب می شود.

وی با بیان این موضوع که اگر احزاب گرایش به اسلام نداشته باشند، شیطان آن را هدایت می کند، افزود: اختلاف و تفرقه از خصوصیات احزاب شیطان است و احزاب اسلامی همواره وحدت و یکپارچگی در مسائل دارند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب تاکید کرد: اختلاف مسئله ای است برای تشخیص حزب اسلامی و حزب متکی به شیطان و نشانه مومنین اتحاد آنهاست.

اراکی تصریح کرد: اهل بهشت نشانه مشخصی دارند و فرق احزاب اسلامی و احزاب شیطان هم مشخص است.

وی به سوره مجادله پرداخت و گفت: آیا ندیدید کسانیکه که حکومت قومی را با دروغ بر عهده گرفتند و اینها نه به خدا ایمان دارند و نه به روز قیامت و آنهایی که ایمان در قلب های خود دارند به اهداف اسلامی دسترسی دارند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در خصوص عادی سازی  با رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان کرد: این گروه بر خلاف آموزه های دینی عمل می کنند و در فرهنگ دینی ما روشن است.

اراکی در بخشی از سخنانش اعلام کرد: یهود با خدا دشمنی می کند و تعالیم دینی مفاهیم روشنی هستند و آنهایی که قومی که خداوند غضب کرده را می پذیرند راه شیطان را می روند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم نشست ما یاری گر مظلومان و مردم یمن باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه