English

سردار سپهر:

هیچ گاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما هیچ گاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم و بارها در آبهای نیلگون خلیج فارس نیروهای آمریکایی را از جمله افسران و سربازان آموزش دیده آمریکایی را دستگیر کردیم.

هیچ گاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد حسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیش‌ خطبه‌های نماز جمعه تهران نقش بسیج را در حفظ و تداوم انقلاب تعیین کننده و حیاتی خواند و گفت: حضور هشت سال در دفاع مقدس و دفاع از تمامیت کشور ایران یکی از پرافتخار ترین الطاف الهی بوده است که خداوند به وسیله بسیجیان آن را به ملت ایران عنایت کرده است.

 

وی ادامه داد: ما هیچ گاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم و بارها در آبهای نیلگون خلیج فارس نیروهایی را از جمله افسران و سربازان آموزش دیده آمریکایی را دستگیر کرده و اندیشه ما به اسارت درآوردن دشمن است.

 

سردار سپهر تصریح کرد: ما هیچ دوستی با دشمنان نداریم و به آنهایی که مخفیانه و علنی با دشمن در ارتباط هستند، اعلام می‌کنیم که ایمانتان در حال فاسد شدن است.

وی ادامه داد: بسیج آماده کمک به دولت و همه قوا بامدیریت جهادی در برطرف کردن موانع کشور است و برای دفاع از انقلاب در همه عرصه‌ها آمادگی فعالیت دارد که امیدواریم با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و کمک دولت بسیج بتواند به وظیفه انقلابی خود عمل کند.

سردار سپهر خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام از الطاف جلیله خداوند است که امام این شجره طیبه را نعمت بزرگی برای اسلام، انقلاب و ایران می‌دانست رهبر معظم انقلاب بسیج را این گونه می‌فرمودند که بسیج یعنی بهترین و با نشاط‌ترین نیرو‌های عظیم ملت در عرصه‌هایی که برای منافع ملی کشورشان به آن‌ها نیاز دارد بااخلاق‌ترین، باشرف‌ترین انسان‌ها این خصوصیت را دارند.

وی ادامه داد: در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی نقش بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده و راهبردی بوده است حضور در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از تمامیت کشور اسلامی ایران یکی از بزرگترین الطاف خداوندی بوده است که خداوند به وسیله بسیجیان به انقلاب اسلامی عطا کرده است.

سردار سپهر تصریح کرد: نام بسیج در تاریخ خونبار انقلاب اسلامی ما با جهاد، شهادت، از خود گذشتگی، با سخت‌کوشی و تلاش پر نیرو در عرصه‌های مختلف همواره همراه بوده امروز ده‌ها هزار گردان‌های بیت‌المقدس، الزهرا، امام علی و امام حسین در سراسر کشور اسلامی ایران بزرگترین قدرت دفاعی و امنیتی و ایجاد مقبولیت مردمی برای نظام است بسیج ده‌ها میلیونی اقوام، اساتید دانشگاه، روحانی، دانشجویان، دانش‌آموزان، اصناف و همه قشر‌ها و لایه‌های اجتماعی کشور بزرگترین منبع تولید اقتدار و کارآمدی و مرکز دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اساتید، متخصصین، دانش‌آموزان و دانشجویان ما، پزشکان و مهندسان و همه عناصر فرهیخته بسیجی برای اطاعت از فرمان رهبری در نظام اسلامی آماده هستند و به فضل خدا و با حمایت‌های همه قوا خصوصا دولت محترم امروز بسیج در امر سازندگی در امر خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی جز ارکان اصلی نظام است و دشمن را ناامید ساخته است و به امید خداوند بسیج کلید طلایی عبور از تحریم‌ها، تهدید‌ها و سختی‌هایی است که دشمن استکباری برای ما در برابر انقلاب ایجاد کرده است.

سردار سپهر در پایان تصریح کرد: ما بسیجیان با روحیه اخلاص، توکل، ایثارگری، صبر و استقامت و ولایتمداری با امامین انقلاب پیمان بسته‌ایم که تا انجام رسالت تکالیف الهی خود از پای ننشینیم ما بسیجیان به وعده‌ها و نصرت‌های الهی ایمان داریم و حتما پیروز خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی