English

بهرام قاسمی:

اتهام واهی تازه آمریکا به کشورمان را قویا مردود می‌دانیم

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اتهام واهی تازه آمریکا به کشورمان در خصوص نقض کنوانسیون منع سلاح‌های شیمیایی واکنش نشان داد و گفت :این اتهامات را قویا مردود می‌دانیم.

اتهام واهی تازه آمریکا به کشورمان را قویا مردود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اتهام واهی تازه آمریکا به کشورمان در خصوص نقض کنوانسیون منع سلاح‌های شیمیایی گفت: هیات آمریکا در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی روز پنجشنبه در جریان برگزاری کنفرانس بازنگری کنوانسیون منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه اتهامات بی پایه و اساسی را طبق عادت مالوف و همیشگی خود علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد که این اتهامات را قویا مردود می‌دانیم.

وی افزود: براساس آیین کار کنفرانس، هیات کشورمان نزد آن سازمان و پس از پایان مباحث عمومی به این اتهامات بی پایه و اساس پاسخ مقتضی خواهد داد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین افزود: آنچه که مسلّم و کاملا عیان می‌باشد آین است که آمریکا به عنوان تنها کشور عضو سازمان، دارنده زرادخانه تسلیحات شیمیایی است که تا کنون به تعهدات خود برای نابودی آن‌ها عمل نکرده، بلکه همزمان از برنامه تسلیحات شیمیایی رژیم صهیونیستی جانبداری می‌کند و این گونه اتهامات نادرست و ناراست را صرفا از سر خصومت با ملت ایران و برای انحراف افکار عمومی جامعه بین المللی از نقض تعهدات و حمایت‌های مکرر خود از زرادخانه‌های شیمیایی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی مطرح می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی