English

سردار سلامی:

ما همه یمنی هستیم/ملت مسلمان بیدار شده

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: ما همه یمنی هستیم و امروز ملت مسلمان متحد شده و بیدار است.

ما همه یمنی هستیم/ملت مسلمان بیدار شده

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در همایش حمایت از مردم مظلوم با یمن با اشاره به میلاد پیامبر و هفته وحدت اظهار کرد: مرزهای حقیقی ما مرزهای اعتقادی ماست و همه مسلمان پیکر واحد یک اما هستند و قرآن عظیم به این معنای بلند و زیبا در چند جا اشاره کرده است.

وی گفت: بنابر این اگر ما از فلسطین و مردم مظلوم یمن حمایت می کنیم و برای مردم مظلوم سوریه و عراق و افغانستان، میانمار و بوسنی نگران هستیم، فلسفه ای عظیم پشت این دیدگاه است و این پیام درخشان هفته وحدت است.

جانشین فرمانده سپاه خاطر نشان کرد: امروز گرد هم آمدیم تا حمایت خود از مردم مظلوم یمن را آشکارا اعلام کنیم و همه این کشتارهای ناشی از هندسه مصیبت در جهان اسلام است که توسط آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی ترسیم شده است.

سلامی تصریح کرد: آمریکا معتقد است بدون سیطره فرهنگی بر جهان اسلام قادر نخواهد بود قدرت اول جهان باشد و جهان اسلام سکوی برتر آمریکا به تراز برتر قدرت جهانی است و این رویا در دوره ای محقق شد اما وقتی امام خمینی بعثتی دوباره رقم زد و مقاومت شکل گرفت و استحکام یافت از آن نقطه تقابل بین جهان اسلام و مستکبران شکل گرفت.

وی گفت: حشری اتفاق افتاد و مسلمان بیدار شدند و پیشانی بندهای جهاد را ب. جبین بستند و آرزوی دشمنان ما فرو ریخت و آرمان هایشان در هم شکست و این داستان نشان دهنده وضعیتی است که در جهان اسلام حاکم است و صهیونیست ها دور خود دیوار کشیدند و فلسطین بیدار شد.

جانشین فرمانده سپاه در بخشی از سخنان خود به جمعه های بازگشت اشاره و عنوان کرد: در لبنان یک حزب الله قدرتمند شکل گرفت و شکست های افسانه ای بر جهان غرب تحمیل شد، در سوریه ارتش قدرتمند مردمی در کنار ارتش آن نظام شکل گرفت و تکفیر شکست خورد و از جغرافیای سیاسی منازعات جهان اسلام حذف شد.

سلامی تاکید کرد: وحدت در میدان شکل گرفت و بیرق جهاد  بر دکش کشیده شد و مسلمانان حول یک عقیده مشترک مرد هم جمع شدند و ۷ تریلیون دلار هزینه آمریکایی ها جز شکست برای آنها نداشت و در این سالها آمریکایی ها اط مسلمانان شکست خوردن را خوب آموختند و از این شکست ها درس نیاموختند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها هر چه قدرت داشتند به میدان آوردند تا ثابت کنند می توانند ایران را شکست دهند و ملت ایران با داشتن رهبر بزرگ ثابت کرد که می توان بر دشمن بزرگ غلبه کرد.

جانشین فرمانده سپاه خطاب به میهمانان خارجی تاکید کرد: آیا امروز ایران را کشوری در تحریم می بینید یا در مسیر توسعه و رشد و شکوفایی های علمی و فرهنگی؟ ملت ایران آمریکا را بر زمین زد و این جلوه دیگری است از روح مقاومت در پیکره اسلام و روش آمریکا مقابله با ملت هاست نه دولت ها و دیروز گفت ملت ایران یک ملت تروریست است.

سلامی ادامه داد: آمریکایی ها برای نابودی انسانها کمر بستند و قبلا هم همین بود و ور هیروشیما و ناکازاکی آمریکا ضد ملت بودن را نشان داد و امروز ملت یمن را در محاصره قرار داده است و می بینید همه جا ملت ها در نوگ پیکان حمله آمریکایی ها قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا دیروز گفت که ایران عامل مشکلات یمن است در حالیکه شما و آل سعود نمی گذارد یک دارو و یک قرص نان وارد یمن شود.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: عرض کنید که ایران از مردم یمن حمایت سیاسی می کند، آیا این دلیل می شود که خانه های آنها را بمباران کنید؟ چرا اینگونه فکر می کنید؟

سلامی تاکید کرد: چگونه به خود اجازه می دهید یک میلیون و ۸۰۰ هزار کودک یمنی در معرض قحطی قرار بگیرند ؟ تاریخ در حال ثبت یک تنفر جدید است.

وی تصریح کرد: چرا جهان دو گانه برخورد می کند و من به ملت های اروپایی می گویم که دولت های شما رژیم آل سعود را تسلیح می کند و سلاح ها مستقیما در میادین یمن برای کشتار مردم یمن به کار می برد.

جانشین فرمانده سپاه خطاب به کودک کشان یمن، تاکید کرد: یمن باتلاق رژیم آل سعود و آمریکا خواهد بود و بانک پیروزی سر خواهد داد و شما افسرده و پژمرده و شکست خورده خواهید بود.

سلامی ادامه داد: ما همه یمنی هستیم، ما همه سوزی هستیم و همه لر و فارس هستیم و همه متحد هستیم و مسلمانان بیدار شدند و از بردگی مدرن رها شدند و همه متحدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه