English

واکنش یک نماینده مجلس به مصاحبه پخش نشده فردوسی پور با رییس FIFA؛

مافیای فوتبال ایران برای حفظ پست چه می کند؟

یکی از طراحان اصلی قانون منع بکارگیری بازنشستگان با منتشر کردن بخش هایی از فیلم پخش نشده مصاحبه فردوسی پور با اینفانتینو رییس فیفا برای نخستین بار، تاکید کرد: مافیای فوتبال برای حفظ پست دست به چنین مصاحبه سفارشی زده است.

مافیای فوتبال ایران برای حفظ پست چه می کند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، اینفانتینو که برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران آمده بود، در برابر عادل فردوسی پور مجری برنامه نود نشست و وی از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال از رییس FIFA پرسید.

این مصاحبه در برنامه قبلی نود حذف و پخش نشد، اما سیداحسان قاضی زاده هاشمی برای نخستین بار بخش هایی از این مصاحبه را پخش کرده که طی آن اینفانتینو به صراحت می گوید در صورت رفتن تاج از فدراسیون فوتبال، تمام فعالیت های فوتبالی ایران در حوزه های مختلف ملی، باشگاهی، زنان، ساحلی و سالنی به طور کامل تعلیق می شود و آسیب بزرگی به فوتبال ایران وارد خواهد آمد.

طراح اصلی قانون منع بکارگیری بازنشستگان که این فیلم را در توییتر منتشر کرده، سپس در توییتی می نویسد: انتشار برای اولین بار توسط طراحان/ مافیای فوتبال برای حفظ پست دست به چنین مصاحبه سفارشی با عادل فردوسی پور می زنند و اینگونه قانون کشورشان را مورد تعرض قرار می دهند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: از وزیر ورزش انتظار می رود تبیین نماید که براساس حقوق بین الملل تمامی قوانین داخلی کشورها محترم اند، کما اینکه قوانین زیادی اینگونه اند. نمایندگان مجلس آمادگی مذاکره با مقامات فیفا جهت حل مشکل را دارند.

وی در پایان می نویسد: آقای تاج نشان داد ایشان راه حل مشکل نیست بلکه خود، جزیی از مشکل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه