English

نماینده اصفهان در گفتگو با موج؛

جهانگیری در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دیگر قدرتی ندارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون اول دولت در دوره دوم ریاست جمهوری حسن روحانی دیگر قدرتی در دولت ندارد.

جهانگیری در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دیگر قدرتی ندارد

حسن کامران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: این یک واقعیت است که آقای جهانگیری قدرتی در دولت ندارد و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها، اثرگذاری دولت نخست را نداشته و به نوعی به وی میدان نمی دهند.

وی افزود: از سوی دیگر دولت نیز به دلایل نامشخص و دلایلی که بر ما معلوم نیست، نمی خواهد اسحاق جهانگیری از کابینه خارج شود.

نماینده اصفهان در مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه چرا اصلاح طلبان در تلاش برای خروج جهانگیری از دولت هستند؟ گفت: وقتی یک نفر در دولت حضور دارد و قدرتی ندارد، معلوم است که حرف و حدیث ها شروع می شود و اصلاح طلبان نیز استاد موج سواری هستند.

کامران تصریح کرد: از سوی دیگر اصلاح طلبان به دنبال این هستند تا به نوعی از پذیرش مسوولیت کارهای خود در دولت یازدهم و دوازدهم و حمایت کامل و یکپارچه ای که از این دولت داشتند، شانه خالی کنند. به همین دلیل به دنبال راهکارهایی هستند تا بگویند ما نبودیم.

وی افزود: در حال حاضر آسان ترین راه برای آنها این است تا بگویند گزینه ما روحانی نبود و نیروی ما در دولت امثال جهانگیری ها بودند که از کابینه جدا شدند و در قامت یک منتقد ظاهر شوند.

کامران در پایان متذکر شد: این در حالی است که مردم واقعیت ها را می بینند و درک می کنند و نمی توان با این شیوه ها آنها را فریب داد و از زیر بار مسوولیت پذیری و پاسخگویی شانه خالی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه