English

نماینده مردم رشت در گفتگو با موج؛

وزیر کشور باید درباره برخورد ناشایست با نوازندگان جوان توضیح دهد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر رسمی به وزیر کشور گفت: رحمانی فضلی باید درباره برخورد ناشایست با نوازندگان جوان توضیح دهد.

وزیر کشور باید درباره برخورد ناشایست با نوازندگان جوان توضیح دهد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی موج اظهار داشت: متاسفانه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده برخورد بسیار ناشایست ماموران خودسر با سه جوان است.

وی تصریح کرد: در این حوزه باید به چند نکته توجه داشت. نخست اینکه در شب شهادت امام معصوم (ع) نباید آنها اقدام به آوازخوانی می کردند و هیچ کس کار آنها را توجیه نمی کند.

این نماینده مجلس افزود: از سوی دیگر برخورد چند مامور خودسر را نمی توان به کل مجموعه نیروی انتظامی و یا نهادهای امنیتی مربوط دانست و به طور قطع این افراد معدود هستند.

جعفرزاده بیان داشت: با این وجود ما حق نداریم هرنوع برخوردی را به ویژه برخوردهای ناشایست را به نام تامین امنیت و یا امر به معروف و نهی از منکر با مردم انجام دهیم. آن زمانی که از ایثار و فداکاری ماموران اطلاعاتی و امنیتی و نیروی انتظامی دفاع می کنیم، در مورد خطا نیز باید تذکر دهیم.

وی افزود: به همین دلیل به صورت رسمی به عنوان نماینده مردم به برخورد با چند نوازنده جوان اعتراض داشته و تذکر رسمی خود را هم به وزیر کشور در صحن علنی مجلس دادم.

نماینده رشت در مجلس اظهار داشت: عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد که چرا با سه جوانان نوازنده در شهر رشت به این صورت برخورد شده و مسوول آسیبی که به اعتماد مردم وارد شده و آسیب روحی پس از دیدن اینگونه تصاویر در ذهن آنها ایجاد می شود، کیست؟

جعفرزاده در پایان گفت: به طور قطع پیگیری این موضوع را تا زمان برخورد با ماموران خاطی ادامه خواهم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه