English

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست خبری؛

فرمانده سپاه سخنران اصلی مراسم ۱۳ آبان در تهران است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مسیرهای راهپیمایی و برنامه های یوم الله 13 آبان را اعلام کرد.

فرمانده سپاه سخنران اصلی مراسم 13 آبان در تهران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، نصر الله لطفی در نشست خبری، ضمن تشریح برنامه های راهپیمایی 13 آبان، گفت: ملت ایران همواره در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که با قدرت های زورگو به ویژه سیاست های ظالمانه آمریکا مبارزه می کنند و این مبارزه تا دست یابی به پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ملت ایران با وحدت و اتحاد و همدلی مثال زدنی، فردا پاسخ قاطعی به دشمنی و کینه سران کاخ سفید خواهند داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین با اعلام اینکه مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان فردا در سراسر کشور به صورت همزمان و از ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد، گفت: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه سخنران اصلی این مراسم در تهران خواهد بود.

لطفی با اشاره به افزایش دشمنی کشورهای استکباری و در راس آنها مثلث شوم آمریکا – رژیم صهیونیستی و آل سعود گفت: در ایران سلایق سیاسی متعددی وجود دارد و مردم نیز مشکلاتی دارند که این مسائل به اطلاع مسوولان رسیده و مسوولان خود را موظف به برآورده کردن مطالبات مردم می دانند، اما در مراسم راهپیمایی 13 آبان تنها به رویکرد ضد استکباری انقلاب اسلامی توجه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بنابراین انتظار است که از هرگونه حاشیه، شعارهای حاشیه ای و شعارهایی که خارج از رویکرد ضد استکباری ملت ایران باشد، در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان پرهیز شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه شعار اصلی مراسم فردا هیهات مناالذله است، گفت: ملت ایران پس از 40 روز عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حضور باشکوه در همایش عظیم اربعین حسینی (ع) بار دیگر ثابت خواهند کرد که الگوی ما قیام عاشورا است و با همین الگو به مقابله با ظالمان و استبکار جهانی خواهیم رفت.

لطفی افزود: همچنین در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با صدای رساتر شعارهای ما ذلت نمی پذیریم، ما همچنان ایستاده ایم و ما می توانیم را فریاد خواهیم زد. ضمن اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز فریاد همیشگی ما بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد: دولت بی مغز آمریکا و شرکای ترامپ بی مغز به ویژه آل سعود در منطقه، اگر می خواهند ملت ایران را بهتر بشناسند، منتظر فردا باشند و فریادهای جوانان ما را بشوند.

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در برخی از مدارس کشور راس ساعت 8 صبح به عنوان یکی دیگر از برنامه هایی بود که قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

به گفته لطفی بیش از 4 هزار عامل رسانه ای مراسم یوم الله 13 آبان را در سراسر ایران پوشش می دهند که از این میان 120 خبرنگار و عکاس و فیلمبردار خارجی هستند.

وی در پایان اعلام کرد: در روز سیزدهم آبان ماه نمایشگاه تجهیزات جاسوسی آمریکایی ها و همچنین لاشه تعدادی از بالگردهای سرنگون شده این کشور در عملیات طبس، در محل لانه جاسوسی برگزار خواهد شد و تشکل های دانشجویی نیز چندین کرسی آزاداندیشی در مراکز مختلف از جمله دانشگاه ها پیرامون موضوع 13 آبان برگزار خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه