English

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت ۱۳ آبان؛

قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران ۱۳ آبان است

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: 13 آبان؛ قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران است که تا ابد جان‌های آزادگان عالم را شور و شعور میبخشد.

قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران ۱۳ آبان است

به گزارش خبرگزاری موج، متن بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان؛ قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران است که تا ابد جان‌های آزادگان عالم را شور و شعور می‌بخشد و همواره آنان را در خط سرخ مبارزه با ظلم و استکبار و مظاهر آن یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نگه می‌دارد.

سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و برگه ای زرین از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است. تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، یورش ددمنشانه مأموران رژیم پهلوی به تظاهرات دانش آموزان در 13 آبان 1357، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358، سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها؛ ویژگی "استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی" ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

از آنجایی که دشمنی استکبار جهانی در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران و مظاهر ظلم آنها، نه تنها بر ملت ایران بلکه بر جهانیان، روز و ساعتی خاص نمی شناسد و در همه زمان ها صادق است بر ما مسلمانان به ویژه زنان بصیر و آگاه جامعه اسلامی فرض است تا همیشه تاریخ مادامی که استکبار جهانی و ایادی او از نفس نیفتاده اند دست از مبارزه آشتی ناپذیر خود با آمریکا و اسرائیل و همپیمانان منطقه ای آنان بر نداریم وحامی مظلومان جهان باشیم.

از این رو سازمان بسیج جامعه زنان کشور باپاسداشت یاد وخاطره شهدای گران قدر عرصه مقاومت واستکبار ستیزی ملت ایران در مصاف با آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و تاکید برفصل الخطابه بودن منویات ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)و ضرورت بازگویی مواضع وراهبردهای جاودانه حضرت امام(ره) در قبال آمریکای مستکبر از همه برادران وخواهران ایمانی دعوت می کند تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ولایت پذیری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی خود را به جهانیان نشان دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی