English

عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اقتدار شیعه را به رخ جهانیان کشانده است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی باشکوه و عظیم اربعین حسینی (ع) اقتدار جامعه شیعه را به رخ جهانیان کشانده است.

راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اقتدار شیعه را به رخ جهانیان کشانده است

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام، رویدادهای مهم بسیاری وجود دارد که اثرگذاری خاص و طولانی مدت در حرکت امت اسلام داشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین رخدادها مربوط به قیام عاشورای حسینی (ع) است و همانطور که امام حسین (ع) تاکید می فرمایند، خون گرانبهای شهدای بزرگوار کربلا همواره و در طول تاریخ در حال جوشش بوده و هرگز سرد نخواهد شد.

نماینده مردم مشهد در خانه ملت تصریح کرد: قیام عاشورا که نماد ظلم ستیزی و مبارزه و مقابله با انحراف در دین مبین اسلام است، اثرگذاری تاریخی داشته و امروز شاهد هستیم که حرکت عاشورا تبدیل به معیاری برای شناخت حق از باطل شده است.

پژمان فر گفت: روزی امام خمینی (ره) فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است. در آن زمان شاید بسیاری و حتی علمای اسلامی معنی دقیق این فرمایش امام را درک نکردند، اما امروز و با اوج گیری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) که با ابتکار عمل مقام عظمای ولایت صورت گرفته، بیش از گذشته معنی فرمایش امام (ره) را درک می کنیم.

وی تاکید کرد: راهپیمایی اربعین حسینی (ع) امروز تبدیل به همایشی عظیم و باشکوه از اقتدار جامعه شیعه شده و این اقتدار به رخ جهانیان کشیده شده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: دشمنان وقتی می بینند که شیعیان چگونه بزرگ ترین اجتماع بشری را رقم می زنند، از این وحدت و همدلی و اعتقاد به هراس افتاده و به طور قطع در تهدیدها و توطئه های خود تجدید نظر می کنند.

پژمان فر گفت: امروزه همایش عظیم اربعین حسینی (ع) نشانه اقتدار جامعه شیعه است و ما باید با تمام توان ضمن حراست از این میراث ارزشمند، برای گسترش آن تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی