English

عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

راهپیمایی اربعین حسینی (ع) بسیاری از توطئه ها علیه جهان اسلام را خنثی کرد

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی (ع) بسیاری از توطئه ها علیه جهان اسلام را خنثی کرده است.

راهپیمایی اربعین حسینی (ع) بسیاری از توطئه ها علیه جهان اسلام را خنثی کرد

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی (ع) یک حرکت صرف مذهبی و برای حفظ شعائر اسلامی و شیعی نیست، بلکه اثرگذاری این همایش عظیم و بزرگ، ابعادی فراتر از مراسم مذهبی و عزاداری دارد.

وی افزود: ما در جهانی زندگی می کنیم که دشمنان اسلام و به ویژه دشمنان فرهنگ و مذهب رهایی بخش تشیع، تلاش دارند تا میان شیعه و سنی اختلاف افکنی کرده و با ایجاد اختلاف میان مذاهب مختلف اسلامی، به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت تصریح کرد: طی سال های اخیر با برگزاری راهپیمایی و همایش با شکوه و عظیم اربعین حسینی (ع) شاهد بودیم که امت اسلام فارغ از اینکه چه مذهبی دارند، در این راهپیمایی شرکت کرده و نمادی از وحدت به ویژه وحدت شیعیان را به نمایش گذاشتند.

سالک گفت: دشمنان به ویژه مثلث شوم آمریکا – رژیم صهیونیستی و حکومت های مرتجع منطقه ای وقتی مشاهده کردند که چنین همبستگی میان شیعیان جهان حاکم بوده و آزادمردان و آزاداندیشان نیز از راه شیعه که همان مبارزه با ظلم و ظالم است، حمایت می کنند، بخش مهمی از نقشه های شوم خود را شکست خورده دیدند.

وی با اشاره به حضور پیروان برخی از مذاهب اسلامی در راهپیمایی اربعین ادامه داد: بنابراین قاطعانه می توان گفت که راهپیمایی عظیم و با شکوه اربعین حسینی (ع) بخش مهم و بسیاری از توطئه ها علیه جهان اسلام را خنثی کرده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر نبود نمایش وحدت در اربعین حسینی (ع) مثلث شوم آمریکا – رژیم صهیونیستی و حکومت های مرتجع بر تلاش ها و توطئه های خود برای استثمار امت اسلام می افزودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه