English

وزیر کشور:

مرز چذابه باید سهم بیشتری در تردد زوار اربعین داشته باشد

وزیر کشور گفت: برای سال بعد باید برنامه ریزی کنیم تا توزیع زوار به گونه ای باشد که چذابه سهم بیشتری در تردد زوار اربعین داشته باشد تا از این ظرفیت ایجاد شده در این پایانه مرزی خوب استفاده شود.

مرز چذابه باید سهم بیشتری در تردد زوار اربعین داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: سال پیش و سه سال پیش هم از مرز چذابه بازدید داشته ام ولی امکانات ایجاد شده در این پایانه مرزی قابل مقایسه با گذشته نیست و فضا بسیار مناسب تر شده و خدمات و امکانات بسیار راحت تر در اختیار زوار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه طرح جامع هم اجرا شده که در دو سه سال آینده کامل تر می شود تصریح کرد: ایجاد فاصله میان موکب ها تا پایانه مرزی فرصت خوبی برای کنترل بهتر مرز ایجاد کرده و موجب شده است که مردم راحت تر مسیر را طی کنند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: آب یک مشکل اساسی در سال های گذشته بود و اکنون با هزینه سه میلیارد تومانی انجام شده، آب به این منطقه رسیده است. بیش از سی میلیارد تومان برای جاده ها هزینه شده و اکنون دسترسی به مرز راحت تر شده است. امکانات سال به سال بیشتر می شود و امیدوارم با توجه به زیرساخت هایی که در چذابه با کمک همه مسئولان بویژه استاندار خوزستان ایجاد شده است، زوار بیشتری از این مسیر تردد کنند.

رحمانی فضلی در پایان گفت: برای سال بعد باید برنامه ریزی کنیم تا توزیع زوار به گونه ای باشد که چذابه سهم بیشتری در تردد زوار اربعین داشته باشد تا از این ظرفیت ایجاد شده در این پایانه مرزی خوب استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه