English

نماینده اصفهان در مجلس در گفتگو با موج؛

حاکمان ما اغلب زندگی اشرافی دارند/ مشکل ماFATF نیست

نماینده مردم اصفهان با تاکید بر اینکه مشکل ما FATF نیست، گفت: مشکل اصلی این است که حاکمان اغلب زندگی اشرافی دارند.

حاکمان ما اغلب زندگی اشرافی دارند/ مشکل ماFATF  نیست

حسن کامران دستجردی در گفتگوی با خبرنگار پارلمانی موج اظهار داشت: امروز یکی از بحث هایی که در جامعه مطرح می شود، مربوط به لوایح چهارگانه معروف به FATF و کنوانسیون CFT است.

وی افزود: به این لوایح اشکالات زیادی وارد می شود از جمله اشکال نخست این است که یک طرف خارجی هایی هستند که نمی شود به آنها اعتماد کرد و هرگاه به آنها اعتماد کردیم، متضرر شدیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مشکل دوم این است که خارجی ها به طور مکرر اصرار دارند تا ما قوائد و حضور در کنوانسیون هایی را بپذیریم و اصرارهای مکرر طرف خارجی نشان می دهد، آنها به دنبال زدن قفل و بندهای تازه به دست و پای ما هستند.

کامران گفت: اگر در قبال پذیرفتن این قوائد و چارچوب ها، حداقل ضمانت اجرایی می گرفتیم، خوب بود، اما متاسفانه هیچ ضمانتی نمی دهند و در نهایت مهمترین آسیبش این است که فرصت سوزی می شود.

وی ادامه داد: اما موضوع این است که مشکل ما این موارد نیست. مشکل اصلی این است که حاکمان ما اغلب زندگی اشرافی دارند و نمی خواهند تغییر رفتار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما پشتوانه بسیار قوی به نام مردم داریم. با این رفتارها سرمایه و پشتوانه اصلی خود را نمی توانیم حفظ کنیم. با رفتار و زندگی اشرافی مدیران نمی توانیم اعتماد مردم را بار دیگر جلب کنیم.

کامران تاکید کرد: در شرایط فعلی مدیران ما اگر مانند دوران دفاع مقدس مثل یک سرباز عمل کرده و در کنار مردم نان و پنیر بخورند، می توانیم اعتماد مردم را بازسازی کنیم.

وی افزود: اعتماد مردم به شدت آسیب دیده است و باید اعتماد آنها را بار دیگر جلب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه