English

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

ظریف حرف تازه ای در مجلس بیان نکرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در جلسه غیر علنی مجلس حرف تازه ای درباره FATF و CFT مطرح نکرد.

ظریف حرف تازه ای در مجلس بیان نکرد

سیدعلی ادیانی راد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: قرار بود در جلسه غیر علنی مجلس که روز سه شنبه با حضور آقای ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد، محور بحث CFT و بیانیه اخیر FATF  باشد.

وی افزود: تصور نمایندگان این بود که در جلسه غیر علنی آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه اجزای لوایح چهارگانه و کنوانسیون های مربوطه را به طور کامل و به صورت کارشناسی شده برای نمایندگان تشریح کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار داشتیم که ظریف درباره بندهای بیانیه FATF و تعهدات ایران بحث کند، اما آن چیزی که در جلسه غیر علنی اتفاق نیافتد، همین مسئله بود.

ادیانی راد در پاسخ به این پرسش که پس در جلسه غیرعلنی مجلس درباره چه موضوعاتی بحث شد؟ گفت: فقط کلیات را یک بار دیگر گفتند و اساسا اصل موضوع مطرح نشد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا نمایندگان با توضیحات وزیر خارجه توجیه شدند؟ اظهار داشت: اصلا بحثی مطرح نشد که بخواهیم توجیه شویم و یا نشویم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه